WEP Jobs & travel Australië

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenneth_vg

New Member
Hallo,

Ik ben al lang aan het denken (en twijfel nog steeds) om na mijn studies met het "Jobs & Travel" programma van WEP (www.wep.be) voor 6 maanden of langer te vertrekken naar Australië. Ik ben 22 jaar, studeer in Leuven en zit op dit moment in mijn laatste jaar. Na dit jaar is het dus het ideale moment om dit te doen. Helemaal alleen naar de andere kant van de wereld trekken is natuurlijk geen makkelijke beslissing, dus ik zou graag 1 of meerdere reisgenoten vinden om toch zeker de eerste weken samen onze weg te zoeken. Ik zou dan eind augustus of in de loop van september willen vertrekken.
Indien je interesse hebt, stuur maar een PM en dan kunnen we praten via msn of email.

Groetjes,
Kenneth

Ik heb dat gedaan, maar met de organisatie australian backpackers, die zijn een stuk beter. Ze zijn uit Nederland maar ook veel belgen gaan mee en nderlandse begeleiding daar terplaatse (ook wel tof om even Nederlands te kunnen spreken down under). Ge kunt individueel boeken of meegaan met een groep.

veel plezier in ieder geval, 't is demoeite

Hey Kenneth,

ik zie dat WEP programma ook wel zitten! Ik ben ook laatstejaarsstudent en zou graag in de zomer vertrekken. Maar net als jij ben ik nog niet zeker (jij misschien onderrtussen wel?). Ben je al eens naar een infodag van WEP geweest?
Je mag altijd mailen: [email protected]

groetjes,

Moira

Hallo,

Ik ben al lang aan het denken (en twijfel nog steeds) om na mijn studies met het "Jobs & Travel" programma van WEP (www.wep.be) voor 6 maanden of langer te vertrekken naar Australië. Ik ben 22 jaar, studeer in Leuven en zit op dit moment in mijn laatste jaar. Na dit jaar is het dus het ideale moment om dit te doen. Helemaal alleen naar de andere kant van de wereld trekken is natuurlijk geen makkelijke beslissing, dus ik zou graag 1 of meerdere reisgenoten vinden om toch zeker de eerste weken samen onze weg te zoeken. Ik zou dan eind augustus of in de loop van september willen vertrekken.
Indien je interesse hebt, stuur maar een PM en dan kunnen we praten via msn of email.

Groetjes,
Kenneth

Hallo
ik had juist een vraagje ben je nu vertrokken naar Australië zo ja wat waren jou ervaringen ervan ik zou namelijk ook graag willen vertrekken in oktober

groetjes
Delphine

reisgenoot

hay kenneth.

heb je al reisgenoten gevonden? en heb je een vaste route of zie je wel waar je uitkomt? spannende onderneming hoor! tot welke leeftijd mag je een jaar in australie zijn?
gr eva

Laatst bewerkt:
hay kenneth.

heb je al reisgenoten gevonden? en heb je een vaste route of zie je wel waar je uitkomt? spannende onderneming hoor! tot welke leeftijd mag je een jaar in australie zijn?
gr eva

Zolang je voor je 30e verjaardag een Working Holiday Visum aanvraagt is het in orde.

Ik ben zelf nu 3 maanden in Australië (ben van plan een jaar te blijven) en je ontmoet hier massa's mensen die hetzelfde doen als jij. Zij reizen ook alleen, maar je bent zelden alleen. In de hostels leer je altijd andere mensen kennen van over heel de wereld.

Ik ben ook alleen naar hier vertrokken, maar heb mij nooit alleen gevoeld. :good:
Ik heb in deze 3 maanden al een geweldige tijd beleefd.

Op mijn blog (onder dit bericht) kan je mijn foto's & verhalen vinden.
De route die ik doe staat ook op mijn blog, er is rekening gehouden met de seizoenen zodat ik altijd redelijk goed weer heb. :cool:

Ik heb via Aussie Tours een startpaket geboekt omdat daar alles in zat wat ik hier zou nodig hebben (gsm nr. , bankrekening, een australisch adres,...
En zij vragen jou TaxFile nr. aan.

http://www.aussietours.be

Ik heb bij AussieTours geboekt omdat ik daar elke keer opnieuw zeer goeie ervaring mee heb gehad.

WEP ken ik ook, maar daar heb ik geen ervaring mee.

No Worries Mate!

Fred.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan