Wereld reis

patricia52

New Member
Ik zoek iemand om vanaf maart 2021 voor een jaar te vertrekken op wereldreis. Ik heb redelijk veel punten via home-exchange zodat ik wel op bepaalde plaatsen gratis kan verblijven. Voor de rest zien we wel waar de wind en de betaalbare tickets ons brengen. Wie ??

Erik56

New Member
Hallo Patricia, ik was toevallig een soortgelijke reis aan het plannen, nog wat onduidelijk hoelang ik weg wil blijven. Ik heb een reisschema gestuurd naar Kilroy en die zoeken dat momenteel voor me uit. Ik wil graag een flexibele reis, langer blijven als het leuk is en sneller vertrekken als het saai of niet leuk is.

patricia52

New Member
Hallo Patricia, ik was toevallig een soortgelijke reis aan het plannen, nog wat onduidelijk hoelang ik weg wil blijven. Ik heb een reisschema gestuurd naar Kilroy en die zoeken dat momenteel voor me uit. Ik wil graag een flexibele reis, langer blijven als het leuk is en sneller vertrekken als het saai of niet leuk is.

Erik56

New Member
Hallo Patricia,
ben je nog aan het plannen voor een wereldreis? Ik heb inmiddels wel helder welke landen (en plaatsen) ik wil bezoeken.
Groet Erik

Bovenaan