Wereldreis Azië - who's interested?

Discussie in 'Wereldreis Forum' gestart door FL0, 5 dec 2014.

1. FL0

FL0 New Member

Hi,

Ik kan me maar niet van het verlangen ontdoen om het leven van alledag even vaarwel te zeggen voor 6m tot 1 jaar.

Zijn er hier mensen die met zelfde gevoel overvallen worden en eens willen vorm geven aan het verlangen een wereldreis te maken?

Laat me gerust iets weten dan! Ik heb namelijk het plan opgevat om het komende jaar een wereldreis van min 6 in elkaar te sleutelen.

Favoriete bestemmingen:

- Cambodja
    - Thailand
    - Indonesie
    - Filipijnen
    - Japan
    - Nog aanraders? (Laos en Vietnam heb ik al de voorbije jaren bezocht).

Ik hoop alvast op enthousiaste reacties, tips/trics!

2. Gecko

Gecko Active Member

Hi Florence

Sri Lanka is ook een aanrader, Maleisië (Borneo inbegrepen) ook (in mijn planning is het voor 2017 voorzien). De mensen in Azië zijn in het algemeen zeer vriendelijk en altijd klaar om je te helpen.
    Een 1 jaar reis door Azië gaat een droom zijn, je gaat van de plaatselijke bevolking veel bijleren...kortom: Azië is een aparte wereld.

Mijn langste reis gaat binnen 4 maanden beginnen en de tijd gaat niet snel genoeg voorbij, hoewel ik nu ook op reis ben. Maar de volgende reis begint einde maart 2015 en misschien ben ik terug tegen einde november; ik ga een tour door de Balkan maken.
    Eens 'besmet' met de reismicrobe, ben je 'verloren'.

Groetjes uit Nuwara Eliya (Sri Lanka)
    Gecko :)

3. Gecko

Gecko Active Member

Hi Florence

Hier vindt je wat foto's van Sri Lanka: http://www.travelweekly.com/photos.aspx?album=1872391

Negeer de rest van de teksten, de foto's zijn belangrijker...

Groetjes (same place)
    Gecko :)

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2015

4. Gecko

Gecko Active Member

Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2015

5. Gecko

Gecko Active Member

...en om de traditie van slecht werkende internet niet te verbreken, mijn e-mail weigert alle samenwerking, juist zoals in Sri Lanka;); ik vermoed dat mijn laptop een serieuze jetlag heeft :(

6. Dimitri25

Dimitri25 Member

Zeker Japan bezoeken, ben er vorig jaar geweest, mijn 1ste reis buiten Europa ;-) MACHTIG land!!

7. An Drea

An Drea New Member

Hoi,

Wanneer wou je dit doen? Want ik heb ook zin om alles en iedereen (voor een aantal maanden?) achter te laten en naar Thailand, Laos, Cambodja, Viëtnam, Java (een vriend bezoeken) en Bali te gaan Om daarna waarschijnlijk nog eens (sowieso in m'n eentje) door te reizen naar Australië.
    Ik had er ook net een zoekertje voor geplaatst.
    Japan staat nog niet op de planning. Ik heb al beloofd die reis over een paar jaar met iemand anders te maken...

Groetjes!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie