Wereldreis maken (zuid-oost azie) (reisgenoot gezocht)

Discussie in 'Wereldreis Forum' gestart door Ben Beuls, 29 sep 2014.

1. Ben Beuls

Ben Beuls New Member

Goedendag iedereen,

Ik ben op zoek naar een toffe reisgenoot (m/v). De reisgenoot die ik zoek, moet niet helemaal hetzelfde plan hebben die ik heb voorzien. Als hij/zij een deel van mijn reis wil meedoen zou ik al blij zijn.

Ik ben nu nog aan het sparen voor een reis door Zuid-Oost Azië. Ik zou graag vertrekken in oktober of november 2015 en ten laatste december 2015. Een terugkeer naar België is voorzien voor juni 2016.

Het is mijn allereerste keer dat ik een lange reis ga doen. Het zal ook ineens de verste reis zijn die ook al gedaan heb. Het is de bedoeling dat ik begin in India om daarna verder te reizen naar andere delen in Zuid-Oost Azië. Ik zou bijvoorbeeld graag Nepal, Thailand, China en Japan willen zien. Het is zeker niet uitgesloten dat ik ondertussen ook andere landen ga bezoeken. Bv. Laos, Myanmar, Vietnam, Maleisië, Cambodja, Singapore,...

Het is zeker niet de bedoeling om er een dure reis van te maken. Dure hotels hoeven voor mij niet. Ik wil Azië niet rondtrekken om op hotel te zitten. De plaats waar ik slaap is voor mij bijzaak. Ik wil vooral de nieuwe cultuur opsnuiven.

Als je interesse hebt laat je maar iets weten. Hij/zij moet ook helemaal geen ervaring hebben in het verre reizen. Ik heb ook nog geen uitgestippeld plan, dus frisse ideeën zijn ook zeker welkom. Het zou zelfs kunnen dat ik met enkele boeken over die landen naar daar vertrek en dat ik daar wel zie waar ik ga terechtkomen.

2. Gecko

Gecko Active Member

Hi Ben
    Je zou beter je bericht in het forum Zoek een Reisgenoot/Reisgenote plaatsen...daar maak je meer kans om iemand te vinden...
    Groetjes:)
    Gecko

3. Mustafa

Mustafa New Member

Hoeveel kost de reis? Zou heel graag naar plaatsen in Azie willen reizen

4. An Drea

An Drea New Member

Hey Ben!

Ik had net ook een berichtje geplaatst. Kort samengevat: ik heb ongeveer dezelfde plannen en zoek een reisgenootje om een deel samen te doen. Waarschijnlijk niet alles want alleen reizen is natuurlijk ook superleuk! :)

Groetjes

5. Lieke1986

Lieke1986 New Member

Hallo!

Ik ben van plan om in oktober/november een maand naar Nepal te gaan. Afgelopen jaar ben ik 2 maanden voor mijn studie in Nepal geweest en dat is me erg goed bevallen!
    Het is een geweldig land maar door mijn studie ben ik alleen nog maar in de omgeving van kathmandu geweest. Ik zou ik oktober/november heel graag meer van het land willen zijn en wil dan een maand gaan rondreizen in Nepal!
    Wanneer jouw dit ook aanspreekt kunnen we wellicht samen (of een deel daarvan) gaan. Wanneer je van plan bent om rond die tijd ook naar Nepal te gaan lijkt het me leuk om in contact te komen!

Groetjes!!
    Lieke

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie