Wereldreis per fiets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanderbolthetaf

New Member
Beste reisforumers,

Ik heb me hier net aangemeld dus een kleine voorstelling is wel op z'n plaats. Ik ben Sander, woonachtig in de Kempen, 27 jaar oud en zoek even een ontsnapping uit de dagelijkse sleur ons allen welbekend.

Ik droom al lang van een bikepacking avontuur zoals dat tegenwoordig genoemd wordt. Ik ben van plan per fiets met tent en enkel het hoogstnodige aan uitrusting vanuit het thuisland België, Zuid-Oost Azië te bereiken.

Bij deze zoek ik iemand die mee wil of een deel van de rit wil meedoen. Mannen/ vrouwen van leeftijd 18-99 met een basisconditie zijn welkom. Ben zelf in goede conditie maar heb geen ervaring met lange fietsreizen. Indien ik niemand vind zal het alsnog een solo avontuur worden wat zeker ook zijn charme heeft.

Heel concreet zijn de plannen nog niet, dwz er liggen nog geen data vast, geen reisroute, heb zelfs nog geen fiets/uitrusting. Dus als je interesse hebt in het concept, alles is nog mogelijk en bespreekbaar. Ik ben momenteel nog aan het werk, dus ook tijd genoeg om nog te plannen.

Zijn hier misschien mensen die iets gelijkaardigs ondernomen hebben? Tips en suggesties zijn altijd welkom.

Peace
Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan