Booking.com

Wereldreis/Road trip

Tiny M

New Member
Hallo

Ik ben op zoek naar geïnteresseerden voor het plannen en hopelijk ook uitvoeren van een langdurige reis (+/- 3 maanden). Bij voorkeur een road trip. Er is nog veel dat ik van de wereld wil zien dus de bestemmingen staan open voor discussie.
Enthousiastelingen mogen zich melden.
Whoop whoop

yakamoz

Active Member
Ik heb interesse. Ik heb verschillende reizen alleen gedaan. Enkele bestemmingen kan ik niet alleen doen zoals ntuurparken in Canada, Patagonië, Brazilië...

Jdeblay

Member
Hey,

Ik heb wel interesse in een verre reis van +- 2 maanden. Qua bestemming denk ik aan Australië, Sri Lanka, ... Andere bestemmingen zijn ook mogelijk natuurlijk. Mogelijk vertrek eind deze maand of begin november.

Johan
37 jaar

Jdeblay

Member
Hey,

Ik heb wel interesse in een verre reis van +- 2 maanden. Qua bestemming denk ik aan Australië, Sri Lanka, ... Andere bestemmingen zijn ook mogelijk natuurlijk. Mogelijk vertrek eind deze maand of begin november.

Johan
37 jaar
Minder lang kan zeker ook. We kunnen ook een individuele reis via Joker boeken.

silke89

New Member
Hey daar!

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een reisgenoot voor een 2 à 3 tal maanden te reizen begin volgend jaar.
Heb je intussen al iemand gevonden?

Groetjes,
Silke

Jdeblay

Member
Hey silke,

Voorlopig nog niet. Momenteel zit ik op Malta tem zondag. Welke bestemmingen heb jij in gedachten?

Groetjes

Johan

silke89

New Member
Ik heb hier vandaag op het forum ook reeds een zoekertje achtergelaten, daar staat alle info in :)

Tiny heb jij intussen al iemand gevonden?

Groetjes!

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan