Ik ben Jonas, 24 jaar en ben op zoek naar een reispartner voor een wereldreis.
Sinds enige tijd heb ik de drang om een lange reis te maken. De reis die ik voor ogen heb is ongeveer zo: (alles kan besproken worden)
- minstens 3 jaar rondtrekken
- met zo weinig mogelijk geld rondtrekken,
(werken bij mensen thuis in ruil voor eten, accomodatie, elektriciteit etc...)
(geen vluchten, maar lokaal vervoer nemen of liften)
- vrijwilligerswerk doen, zonder duizenden euro's te betalen (dieren verzorgen, mensen in nood helpen etc...)
- openstaan voor nieuwe culturen, activiteiten etc.
Als je net zoals ik op zoek bent naar een avontuur of uitdaging, contacteer me gerust zodat we verder kunnen afspreken
Het Jonas, precies hetgeen ik zelf ook op zoek naar ben. Ben ooit toen ik 20 was voor 11 maanden naar het midden oosten vertrokken. Sindsdien is reizen voor mij een verslaving geworden. Wat jij hierboven beschrijft is in mijn ogen De beste manier van reizen. Zo ervaar je tenminste het echte leven en avontuur. Mss kunnen we eens afspreken of chatten om de zaken verder te bespreken ?
Het Jonas, precies hetgeen ik zelf ook op zoek naar ben. Ben ooit toen ik 20 was voor 11 maanden naar het midden oosten vertrokken. Sindsdien is reizen voor mij een verslaving geworden. Wat jij hierboven beschrijft is in mijn ogen De beste manier van reizen. Zo ervaar je tenminste het echte leven en avontuur. Mss kunnen we eens afspreken of chatten om de zaken verder te bespreken ?