wereldreis!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door cobbaert benoit, 29 okt 2018.

Tags:
  1. cobbaert benoit

cobbaert benoit New Member

Dag lieve mensen :)

Ik ben 27 jaar en woonachtig in west Vlaanderen.
    Het zit al enkele maanden in mijn hoofd om een wereldreis te plannen , hier ben ik dan ook al enkele weken mee bezig . Ik realiseer als ik me in andere culturen wil verwikkelen en veel landen wil zien , dit niet zal lukken in de verlof die je jaarlijks krijgt.

Graag zou ik een project koppelen aan mijn wereldreis , een jaar reizen maar dan zonder of zelden het vliegtuig te gebruiken. Met de fiets , trein , bus , te voet , liften, elektrisch busje enz.… ( op een ecologische manier ):cool::cool::cool: Ook wil ik mijn steentje bij dragen aan het milieu en de mensen die in slechte leefomstandigheden leven en kijken wat ik voor ze kan betekenen met het project!!

Ik ga me hier niet verder in verdiepen anders word deze pagina 10 pagina's lang :notworthy:

Er zijn zoveel duizenden mogelijkheden , inzameling , live donaties via sociale media, documentaire enz..

Er zijn geen grenzen !!!

Hierbij komt natuurlijk nog heel wat bij kijken en zoek ik reisgenoot(en) die ergens op dezelfde golflengte zitten en ook iets moois zien in deze uitdaging. Het project zou dus redelijk snel moeten opgestart worden en het zou de bedoeling tussen juni en jullie 2019 te vertrekken, dus heel vroeg want er is nog zoveel te doen ! Ik ben een grote dromer en met de juiste mensen moet dit super zijn deze reis te realiseren(y)

Natuurlijk wil ik ook genieten van de reis en heel veel dingen doen.

Zegt mij project jou iets en bent u opzoek naar een nieuw groot avontuur of hebt u nog enige ideeën laat het mij dan zeker weten , ik hoor het graag !!!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie