Wereldreis

Worldcruiser

New Member
Welke vrouw wil er met mij, man van 66, in een 4x4 camper de wereld gaan verkennen: van Alaska naar Patagonie, van Noordkaap naar Zuidkaap, over land naar Australie & Nieuw Zeeland, zoiets...:). Als Covid wat onder controle is en ik gevaccineerd ben, wil ik vertrekken, dus liefst dit jaar nog. Stuur me een berichtje als je dit ook ontzettend ziet zitten en net als ik de komende jaren reizen als "levensdoel" wilt hebben. Vereisten: het is een heel bewuste keuze, je weet waar je aan begint, je hebt onbeperkt de tijd, geen last van heimwee en je hebt "guts".

reiziger61

New Member
Dag wereldreiziger, ik vind het bijna jammer dat ik nog niet met pensioen ben. want O wat zou ik dit graag willen.
Ik weet dat je hier niets aan hebt, maar wilde het toch even kwijt.
Ik hoop dat je een gezellige reispartner vindt.
groet van G.

reiziger61

New Member
Ik ben van plan er drie maanden tot half jaar tussenuit te gaan zodra het kan. Heb er eigenlijk al rekening mee gehouden dat dat volgend jaar gaat worden. Dus als je dan nog leuke plannen hebt.....ik wens je i.i.g. mooie reizen toe.

reiziger61

New Member
Worldcruiser. Ik word toch wel heel enthousiast van zulke plannen. Misschien zeg ik mijn baan wel op een verhuur mijn huis onder. Zou het mogelijk zijn om een foto te sturen. Als je het niet ziet zitten, hoor ik het ook graag.

Worldcruiser

New Member
Tja, misschien had ik moeten zeggen: vrouwelijke reisgenoot. Ik denk namelijk dat ik liever met een vrouw ga reizen dan met een man. Ieder zo z'n voorkeur, toch? Maar als je denkt dat ik uit ben op een date dan heb je het mis.

kaatje.k

Member
AMALIA ik ben even de weg kwijt. Het was niet worldcruiser die een foto vroeg maar reiziger 61. Maar een fotootje bij je profiel zetten is wel zo leuk. Jij en ik hebben dat toch ook gedaan. Dan krijg je een beetje beeld met wie je aan het mailen bent.

kaatje.k

Member
Kijkt mij ook leuk maar te oud (ik) Ja ik ga ook eens wat aan mijn profiel doen als ik het weer kan vinden
Je bent nooit te oud om te reizen, alleen hoe je het doet dat verandert misschien enigszins. Ik weet niet hoe oud je bent maar als je interesse hebt om je aan te sluiten bij een groepje dat via whatsapp contact onderhoudt over aanstaande (wanneer????zucht) reizen (dus met een reisgenoot) laat het dan weten dan nemen we je op in de groep.

Bovenaan