Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wereldreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sofia21

New Member
Hallo,
Ik ben Sofie 21 jaar ik woon in Brugge
K'zou graag een wereld reis maken met zoveel mogelijk bestemmingen.
Maar ik zoek nog reisgenoten die ook grote reizen willen maken.
Want alleen is maar alleen
Het moet low buget zijn. Dus hostels en kamperen zijn mogelijkheden.
Het zou pas voor de periode januarie 2013 zijn (of vroeger).
De reden dat ik dit nu al op het forum zet is omdat er dan tijd genoeg is om te plannen en elkaar te leren kennen.
Als je meer wilt weten of vragen hebt zend maar een PM.

Laatst bewerkt:
Ibiza trip June 2012

Hi Sofia

Would be interested in a Ibiza trip in 2nd/3rd week in June this year with me and my friend? Well if you are then please let me know and we can meet up near Gent or something to discuss the details and get to know each other.

Regards
Abhi

Thanks for the reply
Well if you are around next year and willing to travel then we can plan something if u are up for it

Hey Sofie

Ik ben zelf een heel grote liefhebber van reizen, wil ook zoveel mogelijk zien van de wereld...

Wat bedoel je juist met grote reizen en vele bestemmingen? alles in 1 keer dus vertrekken voor enkele maanden ofzo?

Ik zou graag in oktober 2-3 weken naar Brazillie willen maar vind ook niet echt een resigenoot om dit op zelfstandige basis te gaan doen en via een reisorganisatie zit je snel aan 3000 euro wat nogal veel is.

Ben je daar al geweest?
Wat zijn je gedachten hierover?

Mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...