Werken in het buitenland (Europa)

Discussie in 'Wonen en werken in het buitenland' gestart door Avonturier, 25 jun 2016.

1. Avonturier

Avonturier New Member

Hallo,

Ik ben momenteel op zoek naar een totaal nieuwe uitdaging, werken in het buitenland.
    Liefst zou ik een administratieve job doen in het buitenland, ik sta ook open voor andere jobs.
    Weet iemand interessante sites of zijn er hier mensen die personen zoeken voor te werken in het buitenland laat me snel iets weten. Alles is bespreekbaar.
    Ik ben 32 jaar, heb reeds al enkele ervaring in administratie.
    Tot snel !

2. Silviye

Silviye New Member

Hai Avonturier :)

Ben je nog steeds op zoek naar een baan in het buitenland? :D Ik ben namelijk op zoek naar mensen die aan de slag willen gaan als administratief medewerker in het mooie historische Praag. Bekijk de vacature hier vacature: Dutch Collections Officer

Groetjes,

Silviye

KVEE8CH vindt dit leuk.

3. Avonturier

Avonturier New Member

hallo Silviye,

Sorry maar ik heb je reactie echt laat gezien, ik heb nog steeds interesse :) Maar ik heb daar nog veel vragen bij ! Kan je mij nog meer info toesturen via mijn email = elsboone_84@hotmail.com.

Is daar ook een relocation pakket bij dan ?

Bedankt alvast om te reageren op mijn bericht :) U hoort nog van mij :)

Groetjes

Els

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie