1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Werken in Lissabon

Discussie in 'Wonen en werken in het buitenland' gestart door JelleDS, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JelleDS

JelleDS New Member

Wenst u in het buitenland te werken? Meer specifiek in het zonnige Lissabon? Er zijn meerdere Internationale bedrijven op zoek naar Nederlandstalige werknemers voor administratieve functies.

U wordt opgehaald aan de luchthaven, en u kan verblijven in één van de appartementen van het bedrijf zelf. Al het papierwerk voor u verblijf in Portugal wordt voor u geregeld.

Om in aanmerking te komen voor één van deze functies wordt er vereist dat u Nederlands en Engels spreekt en dat u met een computer overweg kan, deze worden op voorhand getest via online test hoe beter u scoort voor uw computertest, des te meer mogelijkheden u hebt voor verschillende departementen. Portugees spreken is geen vereiste, maar gratis lessen worden wel aangeboden door de bedrijven zelf.

Indien u geïnteresseerd bent kan u me vrijblijvend contacteren voor meer informatie. De bedrijven zijn grote Internationale spelers, en voorzien bonussen voor het aanbrengen van Nederlandstalige werknemers omdat deze zeer moeilijk te vinden zijn.

Groetjes,

Jelle

KVEE8CH vindt dit leuk.

2. Kayleigh

Kayleigh New Member

Beste ,

Ik had graag wat meer info verkregen,
    U kunt me altijd contacteren via dit email adres : kayleighverst@icloud.com

Alvast bedankt
    Mvg Kayleigh

3. Ruben S

Ruben S New Member

Hey Jelle,

Ik zou ook graag meer info verkrijgen :)
    je mag mij hier ook eens over mailen als dit nog kan: rubenschoups94@gmail.com

4. Backes

Backes New Member

Hallo Jelle,
    Kun jij mij meer informatie toesturen? Ben er heel benieuwd naar de mogelijkheden.
    email: mpcbackes@gmail.com

5. Trudy

Trudy New Member

6. Rose6

Rose6 New Member

Dag jelle

Had graag ook wat meer informatie gehad hierover. Mijn e-mail is: rose-warda@outlook.be

Alvast dank
    Mvg
    Rose

7. Avonturier

Avonturier New Member

Beste Jelle,

Zijn jullie nog steeds op zoek naar mensen? Kan je mij ook meer info sturen ? Mijn email is elsboone_84@hotmail.com

Alvast bedankt !

Vriendelijke groeten

Els

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina