West-Australië - juli & augustus 2025

donaldje

Active Member
Gegroet

Een zoekertje voor volgend jaar, da's ver vooruit dat besef ik, maar het is natuurlijk een grote en dure reis dus voor deals plan je best vooruit hé.

Zoals de titel zegt, wil ik West-Australië aandoen. Ik vond een zeer interessante groepsreis: met wandelingen, zwempartijen en vooral: de wildernis in hiken en overnachten op campings in tenten en of swags. Zo'n avontuur met een gids lijkt me 'veiliger' te ondernemen dan op je eentje de pure wildernis in met al die fauna :p
Hun reis wordt opgedeeld in twee keer tien dagen met daartussen 4 dagen 'rust' :) in Broome.
Lees gerust zelf eens na: Australië Reizen | Groepsreis Western Australia Trek Rondreis

Mijn plan zou zijn
- begin juli 2025 naar Perth vliegen
- aantal dagen acclimatiseren en dagtrips doen vanuit Perth
- 12 juli dan beginnen met die groepsreis helemaal tot Darwin
- de reis zeker nog minstens twee weken laten duren: vanuit Darwin is er wel wat leuks te doen; kunnen ook binnenlandse vlucht nemen naar de oostkust..

Flexibiliteit is belangrijk als je een reispartner zoekt, maar ik ben dat niet op deze zaken (om elkaars tijd niet te verkwisten)
- timing is juli en augustus 2025 (schoolvakantie Vlaanderen) dus met vertrek begin juli (voor mij)
- West-Australië met focus op de natuur (kust - jungle - woestijn) moet aanwezig zijn voor een deel van de reis

Wie/wat zoek ik:
- iemand die ook deze groepsreis zou willen doen (of een alternatieve groepsreis)
- iemand die voor en of na deze groepsreis, als ik ze alleen doe, samen enkele gebieden wilt verkennen, dat kan na een binnenlandse vlucht zijn overal in Australië, zolang ik mijn portie natuur in W-AU gehad heb, ben ik tevreden :) !

Laat gerust wat van je horen (berichtje) als dit je ook wat lijkt. Ik zal tegen dan 44 jaar zijn, nog steeds een man, voor hiken in normale conditie en met heel veel zin voor het Aussie avontuur!

Greetz, Donald

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan