Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

West-Kreta eind oktober 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

AV Kreta23

New Member
Ik zoek een reismaatje (vrouw, liefst Belgisch, 55+) om uitstappen te maken vanuit Georgioupoli aan de noordelijke kust tussen Rethymnon en Chanià, in de regio van de Witte Bergen en Psiloritis, met de fiets en met een huurwagen. Ik bied een ruime ervaring met de regio aan, een goede kennis van de natuur en cultuur van de streek en spreek de taal. Als je dus van de natuur houdt en een open, nieuwsgierige geest hebt en dit uiterst zuidelijke stukje Europa wil leren kennen, laat het dan weten via dit forum en dan spreken we af voor een wandeling of terrasje om de addertjes onder het gras en de toffere dingen te bespreken.

Wow, wat een mooi aanbod! Dus ik heb zeker interesse...heb jij je vliegtuigreis al geboekt en voor hoe lang zou je naar ginder gaan?
Ik beantwoord aan jouw gewenste reisgenote: 'n Belgische vrouw van 56 jaar, nieuwsgierig van aard en ik hou van de zuiderse cultuur/keuken.

Ik woon vlakbij Oudenaarde, een prachtige streek om te wandelen of op pedalen te trappen.
Dus graag 'n kennismaking, maar die addertjes hoop ik enkel op Κρήτη ( Kriti ) te zien kronkelen.

Kreta is 'n Grieks eiland waar ik nog nooit ben geweest en het feit dat jij de taal spreekt vind ik 'n surplus.
Ik verbleef ooit 14 dagen op Cyprus en reed met een huurfiets rond het zuidelijke deel van het eiland.

Hoop je snel te mogen ontmoeten, Carla B.

Dag Carla, wat een fijne en enthousiaste reactie. Ik zou je dus ook graag willen ontmoeten, maar dat zal dan zijn om eventuele volgende Kreta-reizen te bespreken, want ik heb mijn huidige reis die gepland was van 30 september tot 30 oktober moeten annuleren om medische redenen. Ik zal je dat graag vertellen en geef je dus mijn naam en e-mailadres door via 'conversatie'. Cyprus en Kreta zijn heel verschillend, zowel wat de natuur en geografie als de mentaliteit van de mensen betreft. Kreta is, naar mijn aanvoelen toch, heel wat aangenamer, gevarieerder en mooier! Moest je toch vertrekken in oktober ben ik altijd bereid je tips te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...