West-Papua

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima ! Ik zal er zeker zijn en ben heel benieuwd !
Weet je of het eventueel ook wat later kan of in de namiddag (dezelfde dag) ? Zou me eigenlijk een beetje beter schikken dan 10u30.
Groetjes.

Prima ! Ik zal er zeker zijn en ben heel benieuwd !
Weet je of het eventueel ook wat later kan of in de namiddag (dezelfde dag) ? Zou me eigenlijk een beetje beter schikken dan 10u30.
Groetjes.
Leuk dat je erbij bent, ik zal Willem even vragen of het wat later kan. Je hoort van me

TOP ! Goed geregeld.
Benieuwd of die 2 andere nog geïnteresseerd blijven ?
Voor jullie ook een fijn n week-end ...

Hallo, ik heb eventueel ook interesse. Maar zie ik juist dat dit een georganiseerde groepsreis is met gids?
Grts, Inge uit België
Hallo,
Bent u nog geïnteresseerd?
We hebben op zaterdag 15 juli een afspraak bij Indonesia Travel in Geldrop Noord Brabant
Indien u wil aansluiten, dan verneem ik graag wat van u.
Groet Marion

ondertussen is er wat tijd over gegaan, vandaar de vraag : gaat die afspraak zaterdag 15/7 om 12u30 in Geldrop nog door ?
En zijn er nog Belgen die er die dag zullen zijn ? Kwestie om mogelijks te carpoolen naar ginder ?

ondertussen is er wat tijd over gegaan, vandaar de vraag : gaat die afspraak zaterdag 15/7 om 12u30 in Geldrop nog door ?
En zijn er nog Belgen die er die dag zullen zijn ? Kwestie om mogelijks te carpoolen naar ginder ?
Hey, zeker gaat het zaterdag door, we hebben echter geen aansluiting meer gevonden tot nu toe. Maar dat komt wel goed. Wij hebben er in ieder geval zin in! Tot zaterdag...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan