mkonings
Member
Hoi, zojuist bevestiging voor afspraak 15 juli gekregen. Kunnen wij jou nog wat doorgeven daarover of wil je zo een keer afspreken?Dag allemaal, ik kan alleen 4 juni of 29 juli, helaas dus niet de 15e.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi, zojuist bevestiging voor afspraak 15 juli gekregen. Kunnen wij jou nog wat doorgeven daarover of wil je zo een keer afspreken?Dag allemaal, ik kan alleen 4 juni of 29 juli, helaas dus niet de 15e.
Leuk dat je erbij bent, ik zal Willem even vragen of het wat later kan. Je hoort van mePrima ! Ik zal er zeker zijn en ben heel benieuwd !
Weet je of het eventueel ook wat later kan of in de namiddag (dezelfde dag) ? Zou me eigenlijk een beetje beter schikken dan 10u30.
Groetjes.
Hey, ik heb het kunnen verzetten naar 12.30uur, lukt dit beter?Leuk dat je erbij bent, ik zal Willem even vragen of het wat later kan. Je hoort van me
Hallo,Hallo, ik heb eventueel ook interesse. Maar zie ik juist dat dit een georganiseerde groepsreis is met gids?
Grts, Inge uit België
Dat is goed, we houden u op de hoogteIk hoor na 15 juli graag wat er besproken is.
Hey, zeker gaat het zaterdag door, we hebben echter geen aansluiting meer gevonden tot nu toe. Maar dat komt wel goed. Wij hebben er in ieder geval zin in! Tot zaterdag...ondertussen is er wat tijd over gegaan, vandaar de vraag : gaat die afspraak zaterdag 15/7 om 12u30 in Geldrop nog door ?
En zijn er nog Belgen die er die dag zullen zijn ? Kwestie om mogelijks te carpoolen naar ginder ?