Thomas1988
New Member
Hallo,
Ik ben een jongeman van 27 uit de regio Antwerpen die voor de zomer een reis geboekt heeft naar Los Angeles om van daaruit met een huurauto enkele nationale parken te bezoeken en steden zoals Las Vegas.
Mijn vliegtuigtickets zijn enkele maanden geleden nog geboekt samen met mijn toenmalige vriendin.
Doordat we nu uit elkaar zijn en we niet meer kunnen annuleren ben ik van plan om alleen te gaan.
Maar alleen is natuurlijk maar alleen
dus moesten er leuke mensen zijn zijn die eventueel wel interesse hebben in een reisje Amerika, laar gerust iets weten! Dan kunnen we eens samen afspreken wat de verwachtingen zijn en of er een leuke klik is! Leeftijd maakt niet uit als er maar veel gevoel voor humor is!
Groetjes,
Thomas
Ik ben een jongeman van 27 uit de regio Antwerpen die voor de zomer een reis geboekt heeft naar Los Angeles om van daaruit met een huurauto enkele nationale parken te bezoeken en steden zoals Las Vegas.
Mijn vliegtuigtickets zijn enkele maanden geleden nog geboekt samen met mijn toenmalige vriendin.
Doordat we nu uit elkaar zijn en we niet meer kunnen annuleren ben ik van plan om alleen te gaan.
Maar alleen is natuurlijk maar alleen
Groetjes,
Thomas