Westkust Amerika van 11 tot 31 juli 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas1988

New Member
Hallo,

Ik ben een jongeman van 27 uit de regio Antwerpen die voor de zomer een reis geboekt heeft naar Los Angeles om van daaruit met een huurauto enkele nationale parken te bezoeken en steden zoals Las Vegas.
Mijn vliegtuigtickets zijn enkele maanden geleden nog geboekt samen met mijn toenmalige vriendin.
Doordat we nu uit elkaar zijn en we niet meer kunnen annuleren ben ik van plan om alleen te gaan.
Maar alleen is natuurlijk maar alleen :-) dus moesten er leuke mensen zijn zijn die eventueel wel interesse hebben in een reisje Amerika, laar gerust iets weten! Dan kunnen we eens samen afspreken wat de verwachtingen zijn en of er een leuke klik is! Leeftijd maakt niet uit als er maar veel gevoel voor humor is!

Groetjes,
Thomas

Hoi Thomas.

Ik lees je oproep op het reisforum
Mijn naam is John, een sportieve en avontuurlijke single van middelbare leeftijd uit Wageningen NL.
Van beroep ben ik kantine beheerder op een sportcentum en in de zomer ben ik zo'n 7 tot 8 weken vrij.
Nu was mijn wens om ook eens naar de States te gaan maar dat is er tot nu toe nog niet van gekomen.
Wellicht komt nu de mogelijkheid om dit samen met jou te doen.
Ik wil dan ook graag eens met jou een avondje kennis maken en maar eens zien of wij een klik kunnen
hebben om samen op reis te gaan.
Ik hoor graag van je

Groeten van John

Hoi Thomas,

Ik ben een 27 jarige jongeman uit de Antwerpse-kempen die tevens ook een roadtrip langs de westkust USA hoog op het lijstje heeft staan. Omdat ik (terug) student (sociaal werk) ben
zoek ik natuurlijk een low-budget reis nl. slapen in motels, cheap food en dergelijke.... Ik weet niet hoe jij dit ziet en of je al een mogelijke kostenraming hebt gemaakt, ongeveer natuurlijk.
Mocht je nog steeds op zoek zijn naar een leuke reisgezel en vragen voor me hebt, mag je me steeds contacteren.

Groetjes,
Lars

Hoi Lars.

Bespaar je maar de moeite, Thomas reageert niet meer.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een reisgenoot voor de USA.
Dus mocht je interrese hebben, ik ben ok nog beschikbaar

Groeten van John.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan