Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Westkust VS reisgenoot gezocht (LA, Vegas, San Francisco, San Diego etc.)

• Onderwerp starter Onderwerp starter altan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

altan

New Member
Goedenavond,

Ik ben 25 jaar en van Turkse komaf. Ik ben eerder twee keer in de VS geweest en wil er graag weer naar toe. Ik ben zelf financieel onafhankelijk en zit stabiel en mijn vrienden kunnen helaas een VS trip niet veroorloven of vinden de VS niet interessant.

Ik wil graag in februari of maart voor een week of twee/drie gaan. Evt steden waar ik naar toe wil: LA, Las Vegas, San Francisco, San Diego etc. Ik wil een steden(road)trip doen en sta open voor jouw wensen! Ik sta ook open voor de oostkust. Ik hoor het graag als mensen geïnteresseerd zijn!

Man/vrouw maakt me niet uit, wel onder de 35 jaar om een age gap te voorkomen!

Hoihoi,
ben je nog op zoek naar een reisgenote? Ik ben zelf 28 en het lijkt mij super leuk om deze reis te maken.
Ik ga oktober naar San Francisco , en daar wil ik een camper huren voor twee weken,

Hoihoi,
ben je nog op zoek naar een reisgenote? Ik ben zelf 28 en het lijkt mij super leuk om deze reis te maken.
Ik ga oktober naar San Francisco , en daar wil ik een camper huren voor twee weken,

Hey Thomasz,

Ja hoor, ik sta er nog voor open. Een tour door de westkust neem ik aan?

San Francisco, Los Angeles , Las Vegas San Francisco Amsterdam . met de camper
Waar woon je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...