Wie gaat er mee naar Canada (zomer 08)

Status
Niet open voor verdere reacties.

missbizar

New Member
Hoi,
Ik ben 18jarige studente en zoek iem of meerdere personen die mee willen gaan trekken in canada ( alberta) volgende zomer. gedurende 3 weken ongeveer.
Ik deed reeds enkele avontuurlijke reizen maar altijd met begeleiders mee of in Belgie. Ik zoek dus wel mensen met wat ervaring in het alleen reizen.
grtzz Anne

reisgenoot gezocht

Hallo,

Anne,

ik ben van plan om dit voorjaar ook (voor drie weken) naar Canda te gaan... Ik ben eveneens op zoek naar reisgezel...

Ik weet niet welke periode jij juist gaat?

Heb jij al een ticket geboekt?

Heb jij al contact gehad met andere ev. geinteresserden???...

Gelieve mij iets te laten weten,

groeten.

Andy

Hmm lijkt mij ook wel erg leuk om te doen, heb eigenlijk altijd naar canada gewild alleen het lijkt mij allemaal zo duur om in het hoogseizoen te gaan..
Ik weet niet of je een opleiding doet?
Maar ik ben inprinciepe in juni/julli klaar en kan begin september denk ook nog wel op vakantie,
Ik zelf btw ook 18.

Laatst bewerkt:
Prijzen

Hallo,

Ja, je hebt gelijk july/aug. is duur periode. Dus ik verkies om begin juni ofwel in de loop van september voor drie weken naar daar te gaan...

Als je op de website van Joker gaat kijken, kun je speciale acties vinden: Voor eind januari een vlucht boeken = SUPERVOORDELIGE PRIJZEN !!!

bvb. Montreal (heen-terug)= 379,- € ....

Ik ben reeds afgestudeerd en heb een vaste job. (In princiepe kan ik kiezen wanneer ik juist vertrek...).

groeten.

Hallo! Ik ben ook aan 't kijken om in de zomer (eind juli, augustus, september, ev.oktober) naar Canada te gaan trekken of werken. Zijn er al nog mensen die het zien zitten? Ik ben in juni afgestudeerd (23 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan