Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie gaat er mee naar IJsland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik ben Patrick uit Geel, 57j en zoek mede reisgenoten om met de reisorganisatie Nordic naar IJsland te reizen.

Het betreft een 9-daagse individuele rondreis met 4x4 huurwagen langs de hoogtepunten van West- en Zuid-IJsland.

Graag minstens 1 medereiziger/-ster die ook een deel van de verplaatsingen met de huurauto wil doen.

Als reisperiode had ik gedacht aan februari/maart 2023, maar dat is uiteraard bespreekbaar.

Indien interesse mag je altijd een bericht sturen via deze website

Mvg,

Patrick

Hallo,

Ik heb mogelijks interesse. Heb je daar eventueel een link van, of is dat op eigen houtje ?
Groetjes.

Hallo Aramisa,

Dank voor je reactie. Het is blijkbaar niet mogelijk om een website link te versturen via dit forum, t.t.z. ik krijg steeds een foutmelding dat het bericht niet kan verstuurd worden...
Als je de Nordic website bezoekt en je klikt bovenaan op 'winter', vervolgens op 'meteen naar aanbod' en je vinkt de bestemming IJsland aan, dan zie je als eerste de reisformule 'Zuid- en West-IJsland vanuit winterhuisjes'. Als je die link aanklikt kun je alle informatie over het reispakket bekijken.

Mvg,
Patrick

ik zal het eens rustig bekijken.
Maar sowieso gaat mijn voorkeur naar een kleine groep en niet met slechts 2 personen, dus als er nog aanhaken dan heb ik mogelijks interesse.

groetjes.

Hallo Aramisa,

Ik heb nog iemand gevonden die interesse heeft in de Nordic reis 'Zuid- en West-IJsland vanuit winterhuisjes'. Haar naam is Cathy en ze woont in Boechout. Als reisperiode heeft ze, net als ik, een voorkeur voor de tweede helft van februari 2023. Voor de rest heb ik nog geen ander bericht gekregen, maar ik blijf verder in m'n vrienden en kennissenkring vragen of iemand wil deelnemen. Misschien ken jij ook wel iemand die deze reis wil meemaken? Vanaf vier personen komt het financieel beter uit voor iedere deelnemer.

Groetjes,
Patrick

Patrick, ik heb het even in detail bekeken.
Mag ik eventueel je mailadres ivm vragen, bedenkingen, ... ? Dat gaat iets vlotter.
Groetjes.

Mailadres kan ik via dit forum niet geven, de reactie kan dan niet geplaatst worden. Mijn emailadres is mijn volledige naam in kleine letters en aan mekaar (patrickooms), gevolgd door @hotmail.com

Grtjes,
Patrick

Dag Patrick en Aramisa,

Ik heb interesse om mee te gaan. Ik ben echter wel gebonden aan de schoolvakantie midden (25-2 tot en met 5 maart).Ik weet niet of dat een probleem is. Lijkt me leuk om mee te gaan. Ik ben 61 jaar (wat ziet er dat oud uit, dat besef ik nog lang niet!)
Ik lees er graag van, groet, Ronald

Hallo Ronald,

Bedankt voor je reactie. Momenteel zijn we terug individueel een IJslandreis aan het zoeken.
Wat de reisperiode betreft weet ik het nog niet. Het blijkt niet zo simpel te zijn de reis concreet vast te leggen i.v.m. de beschikbaarheid van de vakantiehuisjes. Ook een vlucht vinden gaat wat stroef. Er blijken namelijk geen dagelijkse vluchten te zijn vanuit Brussel naar Reykjavik. Wel vanuit Schiphol, maar na mijn bagagedebacle van afgelopen zomer wens ik daar voorlopig niet meer te passeren als het effe kan.

Mvg,
Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...