Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie gaat er mee naar New York? September 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

mln88

New Member
Voordat ik begin aan mijn nieuwe baan heb ik nog wat vakantiedagen op te maken.
Die wil ik gebruiken om tussen 19 en 30 september 2015 een fantastisch tripje naar New York te ondernemen!

Naast het zien van een aantal toeristische highlights wil ik me graag onderdompelen in het New Yorkse leven. Denk aan: overdag ontspannen in Central Park, 's avonds naar een jamsessie in een jazzclub, en daarna het bruisende nachtleven van NYC in.

Over mezelf: man, 27 jaar, werkzaam als arts. Hou van muziek (zowel spelen als luisteren), cultuur (stedentrips, een museum op zijn tijd), outdooractiviteiten (hiking).

Spreekt bovenstaande je aan en heb je zin om me te vergezellen, laat dan wat horen! Of misschien heb je zelf ook al een reis naar NYC geboekt in die periode, dan kunnen we elkaar daar ontmoeten.

Hey!

Heb je een idee van kostprijs enz? Het probleem is wel dat mijn verlof vastligt in periode 7/9 - 14/9...

grtjs

Hey Lien,

Een tripje naar New York in de periode die ik in gedachten had kost voor een vlucht + overnachtingen al snel tussen de €1200 en €2000, afhankelijk van hoe chic je wilt overnachten.

Helaas kan ik zelf van 7/9 - 14/9 geen vrij krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...