Wie gaat er mee op roadtrip naar ... ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Den Duc

New Member
Ik ben 25 jaar, heb een camionette aangepast om mee te reizen en wil graag de rest van de wereld zien. Meer moet je voorlopig niet weten. :smile:

Door omstandigheden zijn mijn reisplannen een beetje in het water gevalen. Via deze weg ben ik op zoek naar iemand om mee op reis te gaan tijdens de paasvakantie (31/3 - 15/4). De periode en de duur van de reis staan nog niet vast. Ik wil op reis gaan binnen europa. De exacte locatie is zeker bespreekbaar. De reis zou een roadtrip zijn met mijn camionette.

Als je hier iets in ziet laat me dan iets weten. Als we eerst eens afspreken in België kunnen we zien of we elkaar niet zouden opeten voor we de grens over zijn. :wink:

Groeten,

Duc

Laatst bewerkt:
roadtrip

yoo

Als je die roadtrip in een surftrip vormt ben ik wel gëinteresseerd.
Niet dat ik dat zo goed kan maar wou dit al sinds vorig jaar eens doen.
In het voorjaar zijn de golven ook nog altijd goed en het is buiten drukke seizoen.
ZW Frankrijk, N Spaanse kust enzo of nog meer naar het zuiden.

Groeten
Gunter

Klinkt leuk! Een aangepast camionnetje was altijd al nen droom hierzo! :)
Ga je de volledige twee weken? En had je al een idee richting waar je zoekt te trekken? Ik ben eventueel wel geinteresseerd. (23v)

Het wordt ook leuk! :good:

Zoals in de eerste post vermeldt, is er veel waar nog over valt te onderhadelen. De duur hangt ook een beetje af van de locatie. Ik zie het bvb. niet zitten om 2 weken naar luxemburg te gaan. :wink:

Als den trip geen volledige twee weken in beslag neemt en geen fortuinen kost, ben ik nog steeds geinteresseerd! Laat maar iets weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan