Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.
Wie gaat er mee op roadtrip?
- Status
-
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik ben Kenneth, 37 jaar uit Gent. Ik heb een hond, een surfplank en een busje om erop uit te trekken. Omdat ik het leuker vind om samen op avontuur te gaan wil ik eens zien of’k via dit forum een like minded person kan vinden. Liefst vrouwelijk. Wanneer? Ik heb verlof van 15 juli tot 6 augustus.
Mijn ideale reis: de natuur in trekken met de doggo, wildkamperen, proberen surfen, apero, eten maken, gaan eten, cultuur, historische plaatsen en steden bezoeken.
laat gerust iets weten als dit je aanspreekt.
Groetjes, Kenneth & Kady
Hoi Kenneth,
Ik ben Selina, 36 jaar jong en ben gek op natuur en mijn hond Butch. Gezien mijn reis interesse overeen komt met dat van jou (helaas kan ik niet surfen en heb ik geen surfplank
) dacht ik laat ik is reageren. Lijkt het jou ook leuk om elkaar beter te leren kennen en wie weet dan samen die reis te maken?
Met warme groetjes Selina
Hey Selina! Leuk! Laat ons inderdaad eens afspreken om kennis te maken met elkaar. Het hoeft niet per se een surfreis te zijn hoor. Ik bak er toch nog niet veel van
Welke richting de roadtrip zal gaan weet ik ook nog niet maar daar kunnen we mss samen over dromen. Van waar ben je precies? Wanneer past het voor jou om af te spreken? Toevallig morgen wat tijd?
Groetjes, Kenneth
Hi!
Er zijn vast genoeg plekken om toch te surfen dan moedig ik wil aan vanaf de kant
. Ik had zelf ook nog geen idee waarheen te gaan, sta voor alles open. Ik woon helaas niet bij jou om de hoek
ik kom uit Lelystad (NL). Zou je open staan om elkaar eerst iets beter te leren kennen via telefoon voordat we de afstand tussen ons gaan overbruggen? Groetjes
We wonen inderdaad niet zo dichtbij elkaar. Dat had ik even over het hoofd gezien. We kunnen inderdaad eens bellen om elkaar zo wat beter te leren kennen
Hey Selina, wanneer past het voor jou om te bellen? Hier alvast mijn nummer: 0032499610657. Stuur me gerust via whatsapp
Fijne dag! Groetjes
- Status
-
Niet open voor verdere reacties.