Wie gaat er mee ? ( September)

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcha visser

New Member
Hallo ik ben Marcha, 23 jaar en woon in het leuke Hilversun.
Ik wil super graag op vakantie, maar hellaas is mijn relatie over gegaan. En hebben vrienden en vriendinnen al geboekt. Ik heb in September vakantie en zou graag naar Azie willen of een mooi ander land. Alles is te bespreken natuurlijk.

:)

heey marcha :-)

ik ben toon 22 jaar en ik ben wan wuustwezel.
ik ga deze zomer naar Schotland, ik ga van 22 augustus tot 20 september. de eerste 12 dagen gaat er iemand mee maar 2 september keert hij terug naar huis. :-(
als je zin hebt om te gaan trekken van 2 september tot 20 september in Schotland het grootste gedeelte is het schiereiland skye laat dan zeker iets weten.

groetjes toon

Hey ik ben Joeri, 26 jaar & zoek ook nog iemand die een autovakantie wil doen richting Slovenie/Kroatie, en onderweg enkele steden zoals Praag/Wenen/Bratislava wil gaan bezoeken. Ik heb van 17 september tot 1 oktober vrijaf, ben een veilige ervaren chauffeur met een nieuwe comfortabele auto :)

(Eventueel zie ik Noorwegen/Zweden ook wel zitten)

Hoi Marcha

Heel grappig maar ik heb hetzelfde verhaal als jou, single geworden en niemand waarmee ik op reis kan
Azië lijkt me superleuk om te doen. Ik heb de eerste 3 weken van september verlof

Groetjes Jirka

Heeey Marcha.

Oh ik heb juist het zelfde verhaal als jou :o Ik ben 23 jaar en sinds enkele weken is het gedaan met mijn vriendje waardoor ik zeer graag nog even op reis wil gaan. Azie staat bij mij zeer hoog op mijn lijstje.
Als je nog geen reisgenootje gevonden hebt wil ik dol graag mee! Met @Jirka erbij zijn we al met zen 3tjes :)

veel liefs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan