Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie gaat er mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LieveDB

New Member
Hallo!

Ik ben een gescheiden mama (weliswaar met nieuwe partner, maar die heeft geen tijd om mee te gaan omwille van landbouwbedrijf) met twee super toffe zoontjes in co-ouderschap (6 en 7,5 jaar oud) en heb zin om met de kinderen toch minstens een midweek op vakantie te gaan in juli of augustus. Ik sta zelf in het onderwijs, dus heb in principe heel wat mogelijkheden wat data betreft.
Grootse plannen heb ik niet: een simpel bungalowpark/B&B in België, Noord-Frankrijk of Nederland is prima. Liefst gewoon ieder zijn of haar eigen stekje, maar wel samen wat dingen doen overdag en eventueel 's avonds met de volwassenen wat samenzitten. Maakt me weinig uit of het om een koppel en/of een alleenstaande ouder gaat. Natuurlijk is het hebben van kinderen wél belangrijk, dat is voor de kids leuk.

Dag Lieve, ik zag je profiel in een ander bericht verschijnen en ben dan op deze oudere post terecht gekomen. Ik ben ook leerkracht, gescheiden en mama van 3 kindjes. Ik zou het wel tof vinden om eens iets samen te doen. De vakantie is lang hé. groeten, Marleen

Inderdaad he. Misschien kunnen we eens afspreken en kijken of het klikt? We hebben alvast heel wat gemeen! Hoe oud zijn je kinderen?

Het zijn drie jongens: de oudste zijn al 14 en 12 en de jongste wordt er 4 volgende maand. Ze ravotten alle drie ( nog) graag . Al eens kijken voor een datum? grt!

Prima! Vanwaar ben je? Ik zou liefst afspreken in een week waarop de kindjes er niet zijn, lees: 1 week om de twee.
Volgende week zijn ze er bijvoorbeeld niet (steeds wissel op vrijdagavond, in dit geval komt hun papa ze dus morgenavond halen). Heel veel tijd is er natuurlijk niet - examens en zo - maar misschien toch fijn om al eens op voorhand af te spreken.
Wat denk je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...