Hoi ik ben 53 en alleen reizen heb ik nog nooit gedaan zoek dus iemand die met mij een land wil.ontdekken welk land daar komen we wel uit gr.monique.....oktober t/m februari kan een optie zijn....
Hi Moos,
Ik weet nog niet precies hoe deze site werkt, maar ik heb je een berichtje gedaan. Kan het alleen niet terug vinden, maar het lijkt me leuk samen op avontuur te gaan. Ik ben een spontane, gezellige meid van 50 en ik zoek een reismaatje om naar Costa Rica te gaan. Hoor graag je ractie. gr Margreet
Hoi, ik (man 57jr) wil rond oktober richting Afrika vertrekken, via Spanje en Marokko. Lijkt je dat wat? Ik zoek gewoon een maatje, alleen is maar alleen
Hoi, ik (man 57jr) wil rond oktober richting Afrika vertrekken, via Spanje en Marokko. Lijkt je dat wat? Ik zoek gewoon een maatje, alleen is maar alleen
Hallo Monique, heb je nog geen reisgenoot gevonden en wil/kun je minimaal 3 weken weg?
Ik ben 60 jaar, goede conditie en ga veel en graag op reis, steeds andere landen/culturen ontdekken.
Meestal ga ik met 'n vriend(in) maar nog een leuke reisgenoot is nooit weg.
Hoor graag je reactie, groet Francy
Hallo Monique, heb je nog geen reisgenoot gevonden en wil/kun je minimaal 3 weken weg?
Ik ben 60 jaar, goede conditie en ga veel en graag op reis, steeds andere landen/culturen ontdekken.
Meestal ga ik met 'n vriend(in) maar nog een leuke reisgenoot is nooit weg.
Hoor graag je reactie, groet Francy
Hey, ik ben Sabrina 43 jaar. Ik heb ook nog nooit alleen een verre reis gemaakt. Ik zou dit graag doen begin 2024, misschien wel samen met jou. Ik kom uit Nederland maar ik werk van April tot Oktober in Italië. Graag hoor ik van je.