Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie gaat er met mij mee reizen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

moos1969

Member
Hoi ik ben 53 en alleen reizen heb ik nog nooit gedaan zoek dus iemand die met mij een land wil.ontdekken welk land daar komen we wel uit gr.monique.....oktober t/m februari kan een optie zijn....

Hoi Monique,
Ik ben Thomas,47 jaar met een motorische beperking, maar ik reis heel veel ondanks dat.
Ik ga graag met je mee

Hoi Monique,
Ik ben Thomas, ik woon in Oudenaarde, ik werk officieel niet, maar ik zit zeker niet stil, thuis werk ik met paardenin de prive-stal van mijn ma.
Omdat ik officieel niet werk, kan ik dus weg wanneer ik wil, wat maakt dat ik vaak drie maand per jaar op reis ben, vroeger was dat veel in Egypye (Luxor), nu is dat voornamelijk Oost Europa en citytrips.
Ik ben niet zozeer een strandligger,maar wil altijd wel het stadje bezi0chtigen, beetje cultuur en geschiedenis. Ik reis meestal met een reisgezel, nooit op hotel, vrij basic, maar wel nette kamers

Bijlagen

• straatsburg.webp
    117.8 KB · Weergaven: 9
Je heb wel een prachtig leven zo vaak reizen....ik zie je komt uit België? Beetje ver weg om eventueel een x aantal x kennis te maken....

Vanwaar ben je?
Zou wel leuk zijn om een leuke reispartner te leren kennen. Vertel es over jezelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...