D
DM3183
Guest
Ik dacht even een topic te openen waar iedereen kan posten die na laat ons zeggen vanaf december 2010 richting Australië en/of Nieuw Zeeland (of meer) wil gaan. (reisdatums niet te strikt nemen
)
Veel topics met mensen die al gaan of die plannen aan het maken zijn of zij die er dromen maar niet goed durven. Daarom dacht ik, misschien is het handig dat we in een topic posten.
Dus iedereen die gaat en een reispartner zoekt, kan hier contact zoeken.
Hopelijk slaat die initiatief wat aan
Ik zal beginnen. Mijn naam is Ilja, ik ben een 28jarige man (verjaar in januari, dus feestje hier of down under?) uit het Antwerpse (Hove) en zoek reispartners.
Ik wil graag vanaf 2011 naar OZ en NZ en Fiji.
Algemeen zo low budget mogelijk. Tasmanië zeker niet vergeten.
Ik zou een deel met de auto willen doen Sydney-Cairns. Maar alleen huren is me te duur in het hoogseizoen.
Tasmanië, nog geen idee hoe ik dat ga doen.
optioneel:
-Nullarbor zou ik ook met de auto willen doen.
-Dwars door OZ (darwin-sydney) nog geen idee hoe, ik dacht mss via trein.
-Westkust, indien geld en tijd, mss via greyhounds?
Nieuw Zeeland, een combinatie van tramping en bus of auto denk ik
Fiji, gewoon relaxen, genieten, wat excursies ofzo om toch maar iets anders te doen dan bakken in de zon
Veel topics met mensen die al gaan of die plannen aan het maken zijn of zij die er dromen maar niet goed durven. Daarom dacht ik, misschien is het handig dat we in een topic posten.
Dus iedereen die gaat en een reispartner zoekt, kan hier contact zoeken.
Hopelijk slaat die initiatief wat aan
Ik zal beginnen. Mijn naam is Ilja, ik ben een 28jarige man (verjaar in januari, dus feestje hier of down under?) uit het Antwerpse (Hove) en zoek reispartners.
Ik wil graag vanaf 2011 naar OZ en NZ en Fiji.
Algemeen zo low budget mogelijk. Tasmanië zeker niet vergeten.
Ik zou een deel met de auto willen doen Sydney-Cairns. Maar alleen huren is me te duur in het hoogseizoen.
Tasmanië, nog geen idee hoe ik dat ga doen.
optioneel:
-Nullarbor zou ik ook met de auto willen doen.
-Dwars door OZ (darwin-sydney) nog geen idee hoe, ik dacht mss via trein.
-Westkust, indien geld en tijd, mss via greyhounds?
Nieuw Zeeland, een combinatie van tramping en bus of auto denk ik
Fiji, gewoon relaxen, genieten, wat excursies ofzo om toch maar iets anders te doen dan bakken in de zon