wie gaat ermee skieen ( in februari )?

Status
Niet open voor verdere reacties.

salamila

New Member
beste mensen,

mijn naam is Ludmila, ben 36 jaar oud. ik zoek een reisgenoot of reisgenoten die met mij willen gaan skieen de tweede of derde week van februari.
Ik houd niet veel van apresski, maar wel wan het skieen en van goede gezelschaap. Mijn man houdt niet van skieen daarom zoek ik naar iemand met wie ik mijn hobby kan delen.
trein, auto, bus, vliegtuig, apartement, hotel... ik sta voor ales open.
Ik heb auto met skidragers.
groeten

ski

Hi Ludmila,

ik ben wel geinteresseerd hoor maar enkel voor een dag of 4 skiën niet voor volle week, vertrek 9 of 10 feb.
veel georganiseerde shortski is er niet in die periode
ben M v 49 ... uit Wvl
gr
G

skivakantie

hoi,

heb je al reisgenoten voor een skivakantie ? Ik zou ook graag gaan.

Groetjes,
Ria

al onderweg naar de sneeuw of ....?

Hallo Ludmila,

Eigenlijk was ik van plan zelf hier een oproepje te plaatsen voor een wintersport reisgenoot, maar ik kom jouw berichtje tegen.
In mijn vriendenkring ken ik niemand die skieen gaat en waar ik mee kan. Mijn vriendin is er al helemaal niet voor in. Zelf vind ik skien te gek en zoek hier dus een skimaatje voor dit seizoen.
Februari wordt al wat moeilijker, maar maart of zelfs begin april (mooi weer ook), zou mogelijk zijn. 4/5 daags tot maximaal een week. Ik ben vooral een sportieve skier en 's avonds meer in voor gezellig eten dan echt een apres ski beest. Misschien ben je geinteresseerd om in contact te komen, dan hoor ik dat graag.

En nu ga ik nog even uitzoeken hoe ik hier zelf een oproep plaats :)

Groet, Stephan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan