Wie gaat mee? Marrakech, september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nance

New Member
Hi, :smile:

Ik zoek een reisgenoot die net als ik de magie van Marrakech wil beleven in het authentieke Marokko.

S' Avonds de soeks en de betoverende sfeer van het bruisende, wereldbekende Djemaa El Fna-plein verkennen.
Overdag genieten van de zon, het zwembad, lekker eten, verse muntthee in een riad of sfeervol hotel.
Relaxen en tot rust komen in een groene oase van palmentuinen.

Het zou fijn zijn als iemand mee wil om een onvergetelijke vakantie te beleven.

Nance

ik ben tussen 6 en 11 september in marrakech voor zaken. Maar vind het wel leuk om leuke dingen te doen wanneer ik tijd heb...:tongue:

Hoi Nance,

Klinkt goed!! Ik wil ook naar Marokko :)
Wanneer wil jij gaan? Ik zou over ongeveer 2 weken kunnen vertrekken en heb nog tot eind oktober de tijd. En hoe lang zou jij dan willen? Ik wil een wat langere vakantie er van maken, een week of 2...

Ik zou zelf het liefst ook wat rond willen reizen in Marokko, zou je dat ook leuk vinden of wil je alleen in Marakech blijven?

Nou ja, vertel me dus nog maar eens iets meer erover, ben zeker geinteresseerd!!

groetjes,
Adrienne

Hoi Nance,

Klinkt goed!! Ik wil ook naar Marokko :)
Wanneer wil jij gaan? Ik zou over ongeveer 2 weken kunnen vertrekken en heb nog tot eind oktober de tijd. En hoe lang zou jij dan willen? Ik wil een wat langere vakantie er van maken, een week of 2...

Ik zou zelf het liefst ook wat rond willen reizen in Marokko, zou je dat ook leuk vinden of wil je alleen in Marakech blijven?

Nou ja, vertel me dus nog maar eens iets meer erover, ben zeker geinteresseerd!!

groetjes,
Adrienne

Hallo Adrienne,

Eerst en vooral bedankt vr je interesse!
Fijn om weten :) ik had iets van een week in gedachten mr mag best wat langer zijn, bij mij precies hetzelfde ik kan tot eind oktober..heb me al wat geïnformeerd en beste periode om te vertrekken zou rond midden oktober zijn, ik had in gedachten rond 12 okt vertrekdatum, wat denk jij?

Wel ik zou ook liefst meer zien dan alleen Marrakech en had in gedachten combinatie Marrakech/Agadir..

Wat vind je ervan en wat zou jij graag willen?

Groetjes,
Nance

Hoi Nance,

Ik zat meer aan 2 weken te denken en ik moet 23 oktober weer terug zijn in Nederland.. Hoe zou dat voor jou zijn?

Marrakech en Agadir lijkt me een goede combinatie. Ik weet eigenlijk niet zeker of je vanuit Marrakech ook dagtochtjes naar het Hoogplateau onder het Atlasgebergte kunt maken, het lijkt me wel dichtbij... Anders lijkt het me leuk om daar ergens ook nog een nachtje of 2 te overnachten, om nog wat natuur mee te pikken.

Ik zat ook nog te kijken om eventueel een driehoekje te maken met Rabat erbij, maar ik weet eigenlijk niet of dat nog veel anders toevoegt... En ik denk dat de Noordelijke steden weer erg ver zijn om ook te zien in zo'n korte tijd, wat denk jij daarvan?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet heel erg ingelezen heb op Marokko, ben er nu pas mee bezig..

Ik zal je even een persoonlijk berichtje sturen, kunnen we ook wat meer over onszelf vertellen ;)

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan