Wie gaat mee naar Tenerife ? 16-30 aug

Status
Niet open voor verdere reacties.

clubtcb

New Member
Wie heeft zin om eens van 16 -30 aug Tenerife te verkennen samen met mij?

Mijn ouders hebben ginder een appartementje dus onderdak is gratis.
Ik ben van plan daar ook een autootje te huren (wat al kan vanaf 16 euro/dag)

Dus, leer je graag nieuwe mensen kennen en heb je zin in een betaalbare vakantie, laat iets weten!

Hoi,
Jouw voorstel trekt mij wel aan, heb vandaag ook zoekertje geplaatst voor vakantie naar budgetvriendelijk hotel in Kreta maar ben zeker ook te vinden voor een reis om Tenerife
te verkennen. Je hebt wel weinig informatie gegeven over jezelf ; ikzelf ben man van 41 van het Gentse (Merelbeke) en mijn interesses in vakantie liggen ook wel ruim. En autootje of
vespa huren lijkt mij wel tof (in een autootje kan je wel meer met elkaar praten hé). Als je wil kan je begin volgende week best eens mee naar mijn eigen appartement aan zee, dan zien we
wel als het klikt en plan ik de datum van 16 t.e.m 30 augustus in mijn agenda.
Grtn,
Michael
0499/15 43 12

Elaba! Ik wil wel heel graag mee! Is het aanbod nog steeds geldig? Laat mezelf eerst is voorstellen: Ik ben Mariam, een 21 jarig meisje dat in antwerpen woont maar in Leuven studeert. Ik hou heel graag van reizen en wil zo veel landen als mogelijk is gezien hebben. De meeste van mijn vrienden beginnen nu al te studeren voor de herexamens terwijl ik er geen heb dus niemand heeft eigenlijk nu tijd om mee op reis te vertrekken. Laat me zeker iets weten via PM.
Dikke kus Mariam

Laatst bewerkt door een moderator:

Dus, leer je graag nieuwe mensen kennen en heb je zin in een betaalbare vakantie, laat iets weten!
Kan je wat meer uitleg geven aub over wie je precies bent, leeftijd etc...? Thx

Vergeten te vragen: geldt dit aanbod nog steeds? Thx, Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan