Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

wie gaat mee snowboarden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lore--

New Member
Hellow allemaal!

Ik ben 19 en zou graag (liefst 1ste week in het kerstverlof) er een weekje op uit trekken om te gaan snowboarden. Heb in januari examens, maar wou nog even genieten, voor ik me daar op stort.
Had gedacht om eventueel met een reisorganisatie mee te gaan, das altijd leuker, dan heb je de mogelijkheid om nog andere mensen te leren kennen.
En ben je voor de rest toch nog vrij te doen en laten wat je wil.

Eventueel hoeft het niet perse met een reisorganisatie, maar het leek me gewoon gemakkelijk.

Dus zin om mee te gaan, let me know!

(ook via fikkytje_@hotmail.com)

groetjes, Lore

Hey Lore,

ik heb wel zin om mee te gaan. maar voor mij zou het beste passen om een week vroeger te gaan. ik weet nu niet of jij dan nog les hebt? en anders, als je dan niet zou kunnen, kunnen we mss na je examens gaan he. laat me maar iets weten.

grtz
Bart

hejkes,

Ik heb voor het kerstverlof idd nog school, en jammer genoeg heb ik erna geen vakantie meer... dus dat zal moeilijk worden...

grtjs

snowboard

hii,
hw is going?
I m gonna teach u how to snowboard, and within a week u ll be able to snowboard just like a pro...(with no charge-free)
so....!

grr
Phase.

Hey, misschien beetje last minute maar ik zou ook nog heel erg graag gaan skiën in de week na kerstmis en niemand in m'n omgeving is beschikbaar. Kan de 25e vertrekken en beschik over een auto met winterbanden etc.. Alles is bespreekbaar.
Je kan me bereiken via nondemiljaar@hotmail.com. Doen!!
Groetjes
Midas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...