wie heeft dringend vakantie nodig???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

ik ben een meisje van 26 uit limburg en ben op zoek naar een reispartner. Maakt niet uit wanneer of naar waar, zolang er maar zon, zee en strand is :wink:.
Mijn idee van vakantie is lekker relaxen aan het zwembad of op het strand, eens iets bezoeken, dus vooral uitrusten en genieten... Ben niet iemand die elke avond uit gaat!

Groetjesss

Piep...

Ik ben 25, kapper en wegens tijdsverlies nog geen tijd gehad om op reis te gaan...

Wat dacht je van Thailand in oktober/november?

Greetz Koen

Hallo,

ik ben een meisje van 26 uit limburg en ben op zoek naar een reispartner. Maakt niet uit wanneer of naar waar, zolang er maar zon, zee en strand is :wink:.
Mijn idee van vakantie is lekker relaxen aan het zwembad of op het strand, eens iets bezoeken, dus vooral uitrusten en genieten... Ben niet iemand die elke avond uit gaat!

Groetjesss

Hey

Geen zin om in september mee te gaan naar Portugal??

Groetjes
Ann

hey Nisha,

ik zou midden/eind september naar zuid Spanje trekken in een app. dus niets te betalen. Het zou wel met de wagen zijn dus als je een rijbewijs zou hebben zou dat perfect zijn. Laat iets weten....

Kurt

Hallo,

Groetjesss

Hey, jammer dat uw berichtje niet wat vroeger gepost was. Wij zijn net terug van reis en waren al enkele maanden op zoek naar iemand. Uiteindelijk zijn we naar sicilie vertrokken en we zijn nu net terug.
Via dit forum hebben we uiteindelijk niemand gevonden, maar ik wens je nog veel succes met je zoektocht
groetjes

Ook aan het snacken naar een zonnig voyaagken?

Hallo

Ik heb dringend vakantie, en bovenal zon nodig (Belgisch rotweer). Ik ben in verlof vanaf 15/08 tot 31/08. Voorstellen?
Ben 26 m van kortrijk.

grtz

Biebiep,

Jootje hier, 27 V uit Kortrijk. Ben nog tem 31 augustus in verlof en smacht toch wel serieus naar de zonnestraalkes! Hier hetzelfde probleem, geen kameraadjes die nog in congé zijn, dus dacht ik eraan om hier een oproepke te doen, en wie weet een gesjellig reisgenootje te vinden. :cool:

Genieten van de zon staat aan top, maar der mag wat mij betreft ook wel een beetje actie zijn :wink: ben al tijdje aan het speuren op www.zuiderhuis.be bij Belgian Biking, zo een fietsvakantie lijkt me wel fun! Echter nog niks beslist.

Graag zou ik zondag vertrekken, dus indien intresse, snel seintje want we zullen van nu voort snel moeten ondernemen!

Toedeloe

Jootje te mailen op [email protected]

Huppakeej, ik dan ook maar snel een kort berichtje:

Ik vertrok normaal morgen op reis met ne maat maar wegens een arbeidsongeval en wat problemen met de verzekering kan hij niet mee.

Ik heb ook nog tot 31 augustus verlof en zie het totaal niet zitten om hier nog een week in de regen te blijven steken. Ben 25 m uit de kempen (mol) en zou het dus wel tof vinden om met een groepje ofzo te kunnen vertrekken. Ha ja, ik heb ook een auto ter berschikking dus moest een vliegreis niet meer lukken, is het geen probleem om met mijn auto te cruisen... (max 3 personen). Zondag vertrekken zou ideaal zijn...

berichtjes op mijn übercool emailadres uit mijn puberjaren: ikkevolleyballer at hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan