Ik heb een betrouwbare voucher cadeau en ben op zoek naar een flexibele reisgenoot die later in het jaar voor een week cq 7 nachten (verlengen kan/mag) naar een willekeurige bestemming in Europa kan/wil. Het gaat om één van de volgende bestemmingen: Portugal (Algarve), Balaeren (Mallorca, Ibiza), Turkije (Turkse Riviera), Italie (Adriatische kust, Sicilie), Canarische Eilanden (Tenerife, Gran Canaria), Spanje (Costa Brava, Blanca, Dorada), Griekenland (Rhodos, Kos, Kreta), Cyprus of Malta. Ik heb gekozen voor de 3 voorkeursbestemmingen: Canarische Eilanden (Tenerife, Gran Canaria), Spanje (Costa Brava, Blanca, Dorada), Griekenland (Rhodos, Kos, Kreta) vanaf midden augustus. Malta is ook nog een optie/voorkeur. Maar vanwege de voucher weet ik dus nog niet exact wanneer en naar welke bestemming ik de reis kan boeken omdat ik afhankelijk ben van de beschikbare plaatsen. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar een ‘flexibel' iemand. Het is nog niet exact bekend naar welke bestemming ik kan en wanneer. Ik moet het even afwachten. De exacte cq beschikbare bestemming(en) en data krijg ik op korte termijn te horen van de reisorganisatie. Mijn vriend kan helaas niet mee en voor mij lijkt helemaal in je eentje op vakantie in een vreemd land niet leuk en saai. Voor mij zijn belangrijk: een leuk, gezellig, betrouwbaar en oprecht persoon waarmee er een klik is om samen dingen te doen zoals excursies maken, samen eten, samen op stap enz.. En graag hetero. Waar je vandaan komt maakt mij niet uit. Ik ben zelf 42 jaar, van Surinaamse afkomst en woon in Brabant. Als dit je wat lijkt en je mee wil/kan, heb je iig vrij vakantieverblijf (alleen verblijf!/rest zelf bekostigen) op één van de bovenstaande bestemmingen. Mocht ik veel reacties ontvangen, zou ik met maximaal 3 personen kunnen reizen want de voucher is voor maximaal 4 personen. Lijkt het je wat en ben je bereid je reis waar dan ook (bovenstaande bestemmingen) en wanneer dan ook te boeken, contact me dan. Als ik meer weet van de organisatie omtrent de bestemming(en) en data, laat ik dat weten.