Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie komt er mee? Laatste twee weken van augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jadie

New Member
Hallo !!!

Zoals zovelen hier ben ik eveneens opzoek naar een reisgenoot of reisgenoten! Al men vrienden en kennissen zijn ofwel getrouwd, of hebben kinderen of zijn niet gebeten door het reisvirus, maar ik zou graag er gewoon even een weekje (of iets langer) tussen uit gaan! Ben 27 jaar (m) uit midden-Limburg (België) en op zoek naar geschikte 'slachtoffer(s)' die het leuk lijkt om met mij op vakantie te gaan!

Bestemming: ergens waar er veel zon is, Spanje, Italië, Griekenland, ofzo ... we bekijken gezamelijk welke last-minute ons het meeste aanspreekt!

Periode: laatste twee weken van augustus (17/08 tot 31/08 ) 8)

Wat gaan we doen: Het allerbelangrijkste gewoon lekker genieten van zon, zee strand, een plonske in het water, paar uitstapkes, terraske in een stad, 's avonds eens uitgaan, plaatselijke markt bezoeken, ... :shake:

Denk jij een geschikte slachtoffer te zijn, zin hebt om niet langer thuis te zitten en op vakantie te gaan ... laat me iets weten, we bespreken het en we zijn weg. Stuur een privé bericht, mail me of laat iets achter op dit onderwerp!

Hey,

Ben 32 jarige levensgenieter uit Gent. Ik weet da dit bericht hier al ff staat, dus eerst even de vraag of je al een reisgenoot gevonden hebt.

Peggy

hey,

ik heb uw advertentie gelezen en wou zeker even reageren.
Als je nog niemand gevonden hebt wil ik zeker op reis gaan samen om n fijne vakantie te beleven.
Ik ben n 26 jarige j uit park midden limburg,ik heb n heel goede lastminute naar bodrum turkije gezien aan spotprijsje vertrek 26aug 1week all in 320e.
je kan me bereiken op 0486624877 en laat me iets weten.we kunnen het samen bekijken en als het goed is dan zo snel mogelijk reserveren want de plaatsen zijn echt beperkt aan die prijs en zal heel rap volzet zijn.

groetjes

Ook aan het snacken naar een zonnig voyaagken?

Biebiep,

Jootje hier, 27 V uit Kortrijk. Ben nog tem 31 augustus in verlof en smacht toch wel serieus naar de zonnestraalkes! Hier hetzelfde probleem, geen kameraadjes die nog in congé zijn, dus dacht ik eraan om hier een oproepke te doen, en wie weet een gesjellig reisgenootje te vinden.

Genieten van de zon staat aan top, maar der mag wat mij betreft ook wel een beetje actie zijn ben al tijdje aan het speuren op www.zuiderhuis.be bij Belgian Biking, zo een fietsvakantie lijkt me wel fun! Echter nog niks beslist.

Graag zou ik zondag vertrekken, dus indien intresse, snel seintje want we zullen van nu voort snel moeten ondernemen!

Toedeloe

Jootje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...