Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie wil er een weekje mee naar Andalusië?

Status
Niet open voor verdere reacties.

1belgischefrank

New Member
Ola, buenos dias!

Ben 35, gelukkig getrouwd en vader van 2 schattige kindjes, maar af en toe knijp ik er een weekje tussenuit voor m'n grootste passie: een weekje onbezorgd rondtrekken in een nieuwe setting en (als het even kan) ook met nieuwe mensen.

Van 31 maart tot 7 april '12 ga ik naar Andalusië. Da's het enige dat momenteel vastligt: aankomst in Malaga 31/03, vertrek in Sevilla 07/04. M'n doel: een licht actieve vakantie met een leuke mix van steden (Granada, Cordoba, Sevilla), natuur (Sierra Nevada), strand en terrasjes, en cultuur (hier en daar een monument of een museum, maar zeker niet van 's morgens vroeg tot 's avonds laat). Verplaatsen met trein, bus en eventueel een paar daagjes huurauto voor de Andalusische dorpjes. Overnachten in pensionnetjes of goedkope hotelletjes, ter plaatse te zoeken.

Als je zin hebt om me tijdens m'n trip (of een deel ervan) te vergezellen: neem gerust contact met me op. Zoals gezegd, ligt er niks vast. Ik laat me graag ter plekke leiden door de sfeer van het moment en de zaken die zich spontaan aandienen. Wie weet tot binnenkort?

Frank

P.S. In principe wel voorkeur voor <45 jaar en mannelijke reisgenoten (tenzij het uiteindelijk op een uitgebreider groepje uitdraait . Maar zelfs als je niet aan dat profiel beantwoordt en je hebt zin: laat sowieso maar iets weten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...