Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie wil er gratis mee naar Corfu in ruil voor 3u kinderopvang per dag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Runeke

New Member
Hallo,

Ik ben Wendy en mijn zoontje heet Isaac (6 jaar). We gaan van 20 tot 30 augustus (deze maand dus ) naar Corfu. Ik zoek nog een meisje / jonge vrouw die 3u per dag met mijn zoontje zou kunnen bezig zijn, zodat ik kan wandelen / zwemmen / ... Voor de rest van de dag heb je alle vrijheid. De uren zelf (ochtend, middag,....) kunnen afgesproken worden. Vliegtuigticket, overnachting en eten (basis) betaal ik. Liefst wel iemand die graag met kinderen omgaat . Hopelijk tot binnenkort!

Wendy

hallo wendy, al iemand gevonden ? Vanwaar ben je?
Ik ben beschikbaar als je nog niemand hebt. Ik ben vrouw van 58j uit Heist op den Berg.
Mijn email = bernievr@Hotmail.com
Tot hoors!

Hallo Bernie,
Ik heb je een mail proberen te sturen, maar ik krijg een foutmelding (adres onbestaand?), dus reageer ik maar op dit forum . Het maakt me niet uit dat je 58 bent - da's prima - maar het zou wel fijn zijn als ik je eens zou kunnen ontmoeten. Er is maar één hotelkamer voor ons drietjes, dus is het toch wel belangrijk dat het klikt . Heb je morgen (dinsdag) tijd? Ik zou je bv. in Hasselt kunnen ontmoeten (een beetje halverwege ). Laat maar iets weten hé! Groetjes, Wendy

Hallo Wendy...mijn email is bernievr@hotmail.com met kleine h ipv H. Denk dat daar de fout was.
Ok zeg maar waar we mekaar in Hasselt kunnen zien. Ik ken daar niets maar heb wel gps
Vanwaar kom jij?
Laat ons zeggen morgen rond 13h? Lukt dat voor jou?

grtz
Bernie

Hallo Bernie, het spijt me om dit te moeten zeggen, maar de dochter van een vriendin zou graag meegaan. Ik had het haar vorige week al gevraagd, maar ze wist niet of ze zou kunnen met haar vakantiewerk. Dat is nu dus geregeld... Ik hoop dat je nog een andere fijne vakantie kunt boeken!

Mvg,
Wendy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...