S samvs New Member 22 mei 2009 #1 Heey allemaal! Wie ben ik? Sam, M, 19 Hobby's: muziek + concerten (symphonic metal: Within Temptation, Epica, Kamelot, Nightwish, ...), lezen, ... Wat doe ik? Student leerkracht lager onderwijs Wie zoek ik? Iemand van ongeveer dezelfde leeftijd, die het ziet zitten om mee op reis te gaan. Wanneer? 1 week of 2 weken in augustus '09 Waarnaartoe? Ben ik nog niet helemaal uit... Voorkeur gaat naar het zuiden (Portugal, Spanje, Italië, Griekenland, ...), Londen, ... Om wat te doen? Eerst en vooral om de cultuur te ontdekken, en verder veel plezier maken Interesse? Contacteer mij via masvansand@hotmail.com
Heey allemaal! Wie ben ik? Sam, M, 19 Hobby's: muziek + concerten (symphonic metal: Within Temptation, Epica, Kamelot, Nightwish, ...), lezen, ... Wat doe ik? Student leerkracht lager onderwijs Wie zoek ik? Iemand van ongeveer dezelfde leeftijd, die het ziet zitten om mee op reis te gaan. Wanneer? 1 week of 2 weken in augustus '09 Waarnaartoe? Ben ik nog niet helemaal uit... Voorkeur gaat naar het zuiden (Portugal, Spanje, Italië, Griekenland, ...), Londen, ... Om wat te doen? Eerst en vooral om de cultuur te ontdekken, en verder veel plezier maken Interesse? Contacteer mij via masvansand@hotmail.com
S steve26 New Member 23 mei 2009 #2 samvs zei: Heey allemaal! Wie ben ik? Sam, M, 19 Hobby's: muziek + concerten (symphonic metal: Within Temptation, Epica, Kamelot, Nightwish, ...), lezen, ... Wat doe ik? Student leerkracht lager onderwijs Wie zoek ik? Iemand van ongeveer dezelfde leeftijd, die het ziet zitten om mee op reis te gaan. Wanneer? 1 week of 2 weken in augustus '09 Waarnaartoe? Ben ik nog niet helemaal uit... Voorkeur gaat naar het zuiden (Portugal, Spanje, Italië, Griekenland, ...), Londen, ... Om wat te doen? Eerst en vooral om de cultuur te ontdekken, en verder veel plezier maken Interesse? Contacteer mij via masvansand@hotmail.com Klik om te vergroten... zin om naar gran canaria te gaan
samvs zei: Heey allemaal! Wie ben ik? Sam, M, 19 Hobby's: muziek + concerten (symphonic metal: Within Temptation, Epica, Kamelot, Nightwish, ...), lezen, ... Wat doe ik? Student leerkracht lager onderwijs Wie zoek ik? Iemand van ongeveer dezelfde leeftijd, die het ziet zitten om mee op reis te gaan. Wanneer? 1 week of 2 weken in augustus '09 Waarnaartoe? Ben ik nog niet helemaal uit... Voorkeur gaat naar het zuiden (Portugal, Spanje, Italië, Griekenland, ...), Londen, ... Om wat te doen? Eerst en vooral om de cultuur te ontdekken, en verder veel plezier maken Interesse? Contacteer mij via masvansand@hotmail.com Klik om te vergroten... zin om naar gran canaria te gaan