Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie wil mee op skivakantie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jess87

Member
35 jarige zoekt reisgezelschap voor skivakantie in Oostenrijk. Ik ben geen goede snowboarder maar geraak wel beneden .
Belangrijk is een vakantie in huishoudelijke sfeer en niet elke dag uren in de après ski te gaan hangen… Huisje huren, zelf koken en gezellig een gezelschapsspel spelen.

Hoi!
Ik ben al een aantal jaar niet op ski-vakantie geweest en heb daar wel weer zin in!
Heb alleen met de kerst geen tijd ;-)
Ben een sociale man van 38 en kan me goed vinden in je "huishoudelijke sfeer"

Als je meer van me wilt weten neem maar contact op met me!

Roel

Hey,

Welke periode zou je willen gaan?

Hier ook een snowboarder trouwens die ook wel naar beneden geraakt en in het bezit van heel wat bordspelletjes.

Tom (40j)

Hey allemaal, Ik heb misschien ook wel interesse, afhankelijk van de periode. Ik ben een skiër, niet héél snel, maar raak ook wel beneden. Hou wel van een drankje doen, maar een bordspel is ook altijd leuk.

Hey,
Ik ski, niet super, maar gewoon OK. Woon wel in Zwitserland, ben 42j. Als 't qua tijd past dan why not...
Groetjes, Veerle

Ha Jess, Roel, Tom en Veerle,
Dit lijkt een aardige groep te worden. Is iedereen nog geïnteresseerd? En zullen we dan een moment prikken?

Waarderingen: Vee
Welke datum hebben jullie in gedachten? En wat zijn de voorwaarden? Wel of niet kunnen skiën?

Hoi Gilbert hier.
16 keer wezen skiën vanaf 25 jaar. Tien jaar niet geweest. Wil graag het liefst vanaf midden januari naar Oostenrijk. Ik kon aardig skiën, zwart offpiste etc. Maar ik zal nu eerst weer de draad oppakken. Huisje huren, halfpension etc maakt mij niet uit. Ik ga wel voor het skiën met een klein drankje voor de prestatie. Heerlijk op tijd naar bed en de volgende dag weer knallen.

Hey,
Lijkt me heel fijn om nog een keer te gaan skiën! Heb dat jaren gedaan, door omstandigheden is het 10 jaar niet meer gelukt. Ik ben wel gebonden aan de schoolvakanties (leerkracht). Dus krokusvakantie (eind feb) of paasvakantie (begin april)

Hey,
Lijkt me heel fijn om nog een keer te gaan skiën! Heb dat jaren gedaan, door omstandigheden is het 10 jaar niet meer gelukt. Ik ben wel gebonden aan de schoolvakanties (leerkracht). Dus krokusvakantie (eind feb) of paasvakantie (begin april)

Ik zou graag de eerste week van de paasvakantie gaan... Maar misschien is het een idee om samen een groepsvakantie te boeken voor zij die willen mee gaan? Dan kunnen we mee met de bus, hebben we HP en zijn we zeker dat er nog "alleenstaanden" mee gaan. Zo zijn we dus ook zeker dat we gezelschap gaan hebben om 's avonds een gezelschapsspel te spelen ofzo...

Is het een idee om een zoom gesprek te organiseren. Kunnen we met elkaar kennis maken en dan kunnen we ook even inzoomen wanneer en waar we gaan skiën.

Wat in inzoomen? Zoiets als Teams en het vroegere skype?
Zijn er nog geïnteresseerden in het "groepsvakantieconcept"? Met de bus mee met een groepsreis en daar elkaar ontmoeten? Eerste week van de paasvakantie (1 tot 8 april)?

Wie zou eventueel in februari willen? Die van de paasvakantie lijkt mij ook zeer leuk. Maar dan moet je wel naar hogere gebieden in Frankrijk en of Zwitserland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...