Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

wie wil mee? rusland, mongolie, china, tibet, bhutan, laos, cambodja,..

Status
Niet open voor verdere reacties.

karlien

New Member
Hallo
Vanaf september 2008 ben ik van plan een reis te maken door rusland en azie!
Er staat nog niets concreet vast dus moest je interesse hebben om me helemaal of deels te vergezellen alles kan worden besproken!
Voorlopig ben ik aan het denken om vanaf moskau op de transmongolische express te stappen, op de route richting mongolie een aantal keer uit te stappen en rusland bekijken. Dan wat rondreizen in Mongolie, China, Tibet en Bhutan (indien mogelijk), laos, cambodja, vietnam, thailand...
Alles zou wel low budjet zijn met de rugzak!
Ik hou van avontuur en veel van natuur!
Ik heb al enige reiservaring in Kenia, zuidamerika, noordamerika en India.
Een leuke, optimistische reisgenoot is altijd leuk!

karlien

ik wil wel mee

hey Karlien,

ik wil wel (een stukje) met je meereizen hoor, leuk

Ik heb ongeveer dezelfde plannen als jij, wilde alleen misschien iets eerder vertrekken. Maar ook bij mij staan de plannen nog in de kinderschoenen, eerst maar eens kijken hoe ik dat allemaal ga regelen.

Hoe zie jij het begin van de reis ongeveer voor je?? Las ergens over iemand die gewoon met de trein vanuit NL was vertrokken, over Hannover, Polen en zo naar Moskou. Is waarschijnlijk een stuk goedkoper dan met het vliegtuig (en avontuurlijker!).

Lijkt me leuk iets van je te horen!

groetjes Jessica

hallo!
dat zou wel tof zijn!
ik heb ondertussen nog een geinteresseerde gevonden op een ander forum, hoe meer zielen hoe meer vreugd he!
ik was aan het denken om met de bus (eurolines) of idd met de trein naar moskou of sint-petersburg te reizen, dat is al snel de helft goedkoper en het is ook wel cool natuurlijk om over het land naar azie te reizen.
de reden waarom ik in september wil vertrekken is om heel augustus te kunnen werken om de reis wat te bekostigen. Voor Mongolie, china en tibet zijn oktober en november ook de beste maanden las ik (moesson ed), september leek me dan ook weer een goede maand om rusland door te reizen dan is het daar ook nog niet barkoud.
Het plan (voorlopig) zou dus zijn om rusland door te gaan tot mongolie, daar wat rondtrekken, dan verder door china richting tibet en dan door naar nepal.
Na nepal wil ik eventueel nog wel verder reizen naar....?
laat maar weten wat je ervan denkt!
Hoe lang wil jij graag op reis?

Hee wat leuk, klinkt helemaal als wat ik ook voor ogen had. En miss is september inderdaad voor mij ook wel een goede tijd om te gaan. Moet natuurlijk nog van alles regelen met mijn huis, katten ed. Waar woon je? NL of Belgie? Heb je een emailadres waarop ik je kan bereiken? dat praat wat makkelijker (vind dit forum nog een beetje onoverzichtelijk... )

groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...