Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij zoeken nog 1 persoon om mee te gaan naar Kenya
Mocht je tijd/geld/zin in vakantie hebben,je kan met ons meegaan naar Kenya, meer precies het vissersdorp Kilifi. Er is nog een bed vrij. Met tickets, huishuur, taxi's, eten van fruit en groenten, houseboy, alles inbegrepen, 877 Euro voor 14 dagen. We vliegen met KLM
Onze reis is anders dan een Neckermann reis omdat we zelf een huisje huren in een niet toeristische omgeving. We delen zo de kosten van de huur van dit prachtig gelegen Robinson Crusoe huis
De tuin grenst aan het witte strandWe kunnen met maximum 6 mensen slapen 3 kamers met elk 2 enkele bedden
Verder staat het iedereen vrij te doen en laten wat hij/zij wil, maar we kunnen evengoed gezamenlijk uitstapjes doen.
We vertrekken 25 april vanaf Antwerpen Centraal station maar je kan aansluiten bij ons op Schiphol We zijn tot nu toe met z'n 4-tjes : Monique1 47j, Monique2 50jr, Diny 62 jr en Rene 63 jr We komen terug op 7 mei 's morgens vroeg
Hi Rinique
Héél vriendelijk van u, ik zou zeker meekomen maar...donderdag vertrek ik naar Wales,..."of all places"! Alsof hier geen regen en koud bestaat...maar mijn zus heeft een bungalow gratis gekregen van een van haar klanten; dus we vertrekken van België, ze van London en we zien elkaar onderweg.
Ik had héél zeker voor Kenya gekozen dan voor Wales, maar "family is family".
Take care!
Geniet mateloos van je vakantie !
Groetjes
Gecko
Hi Rinique
Ja, waarom niet?
"So what" als een "dubbel post"? Ik verwijder 1 en er is geen probleem.
Ja, misschien kom ik ook mee volgende keer....Bedankt voor uitnodiging!
Een fantastische vakantie en geen miseries...
Groetjes
Gecko
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.