Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wil iemand mee op lastminute?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieselot

New Member
Ik zoek een toffe (hetero) vrouw die mee op lastminute wil naar bvb. één van de Griekse Eilanden om een weekje mee uit te rusten, lekker te eten,...<br>Een vakantie was niet gepland, waardoor mijn budget niet al te groot is. M'n vriend kan geen vakantie nemen, maar ik moet dringend even ontsnappen aan de werkdruk en de stad. Ik zou liefst nog deze maand gaan!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Lieselot,

ben jij nog op zoek naar een toffe reisgezel ?
Ik heb tevens een partner, maar die houdt niet zo van reizen. Ikzelf ben dringend aan een vakantie toe. Ben woonachtig regio Gent en ben 30 jaar jong.

Groetjes,
Marita

Griekenland-Andalusië

Hallo Marita

Ik zie dat je ook een reispartner zoekt om mee door Andalusië te reizen?
Dat zegt mij eigenlijk meer dan Griekenland, maar ik wilde maar maximum 500 euro uitgeven voor een week, alles in en ik weet niet of dat in Andalusië zou lukken?

Als je een goedkope lastminute neemt naar Griekenland zit je waarschijnlijk in een groot onpersoonlijk hotel, maar dat vind ik momenteel niet zo erg, als ik mij maar kan amuseren en lekker eten J
Ik zou graag op korte termijn vertrekken voor 5 à 7 dagen, ten laatste op 22 juni, want op 29 juni moet ik terug zijn. Ik weet niet wat je muzikale smaak is maar dan ga ik een dagje naar Werchter, voor Pearl Jam, kwestie van mijn jeugd nog een keer te herbeleven J

Ik ben 29 jaar en ik woon in het centrum van Antwerpen. Waar ik mij buiten mijn werk mee bezig hou is:
Avondschool, 3 avonden per week (graduaat bedrijfsorganisatie), de lessen zijn ondertussen afgelopen.
Voor de rest schiet er dan niet meer zo veel tijd over; uit eten, regelmatig beginnen met sporten en stoppen met roken, maar met weinig succes J

Laat maar iets als het je iets zegt!

Groetjes
Lieselot

Laatst bewerkt door een moderator:
lastminute

Hey ,

Ik was ook aan het uitkijken voor een lastminute op de Griekse eilanden.

Ik heb er eentje gezien tussen 300 en 350 euro voor Corfu met vertrek op 18 juni.

Ik wil ook wat gaan uitrusten en ik pas mij aan de reisgezel aan.

Momenteel heb ik geen partner maar ik zou toch graag een weekje ertussen uit zijn naar een leuke zonnige bestemming.

Laat je me aub snel iets weten want de plaatsen geraken uitgeput.

Hallo Lieselot,

Griekenland lijkt mij ook best ok hoor.

'k Denk dat Andalusië wel een stuk duurder zou zijn, trouwens de lastminutes naar ginder liggen nu ook weer niet voor het grijpen.

Je kan mij gerust mailen op : Marita.Dierick@UGent.be

Groetjes,
Marita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...