Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Windsurfen/Kiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarub

New Member
Hallo

Ik ben een 20 jaar en een windsurfer. Ik ben in de periode van april tot en met eind september beschikbaar voor surfreizen. Misschien zijn er hier nog mensen die willen surfen of Kiten. Waar de reis naartoe gaat?..... Dit kan zowel buiten Europa als in Europa. Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent.

Gr Ruben

Laatst bewerkt:
Hej Ruben, altijd into kite trips hier.. sinds drie jaar gebeten door de sport, 2x tarifa, vorig jaar El gouna, voor dit jaar nog geen concrete plannen.. zeker interesse om aan te sluiten als t past.. Grtz Tim

Hi, ik ga in april naar dakhla marroko om te kiten, twee laatste weken van april. Alleen. Ik heb gisteren geboekt...thermische wind, windzekerheid april quasie 100 procent. Vlak water of golven naar keuze. Ik ga voor vlak water. Ik kite nog maar 1 jaar. Bedoeling om veel bij te leren...indien interesse om aan te sluiten, laat me iets weten dan stuur ik je info door. Reis is all-in in eco-kamp van 20 hutjes inclusief eten

Nog bijkomend...indien interesse best niet te lang wachten want eerste twee weken van april zijn al bezet. Er zijn maar enkele plaatsen meer vrij daar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...