Ik overweeg om komende winter twee keer een periode in Spanje door te brengen:
1. Vanaf zondag 9 oktober tot pakweg 15-20 december met eigen auto, in drie etappes door Frankrijk (ik hou niet van daglange ritten), dan tot regio Alicante of Cartagena/Murcia, misschien/eventueel ook nog verder tot Almeria (Cabo de Gata).
2. Van rond 15 januari tot einde maart, maar dan met het vliegtuig, wellicht naar Alicante, met één of twee vaste huurlocaties.
Ik heb, geheel tegen mijn gewoonte in, nog helemaal niks geboekt, ook vanwege de algemene "onzekerheid". Voor periode 1 wordt het natuurlijk stilaan tijd...
Mijn winterreizen zijn al jaren solo geweest, maar daar heb ik steeds minder zin in, zeker voor langere periodes. Meer nog zo als het met de auto is (het is ver heen, en ver terug), maar ook wandelen en uit eten ter plaatse zijn natuurlijk leuker in goed gezelschap.
Ik zoek dus reisgenote/reisgenoot/reisgenoten - 50+? V? of M? - met gedeelde affiniteiten (lees profiel !), en liefst niet te ver uit elkaars buurt aan het thuisfront (ik woon in Antwerpen). Verkennend online gesprek vooraf, da's evident!
Benieuwd naar reacties.