Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wintersportvakantie 3de of 4de week van maart 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Den druide

New Member
Hallo,

Ik ben Jan 31 jaar uit Dendermonde. Graag wil ik in de 3de of 4de week van maart 2013 op wintersport gaan. Wie gaat er mee? Man/vrouw maakt niet uit.
Leeftijd: tussen 20 en 35 jaar en een degelijk skiër zijn. Snowboarden mag ook. Naar waar? Het liefst Frankrijk. Of Italië. Wie heeft er interesse? Welke skiorganisatie? Valt later te bezien.

Groetjes
Jan

Beste Jan,

Ik heb ook al gereageerd op een ander bericht hier, maar jouw voorstel is even goed en misschien zelfs combineerbaar!

Ik ben 25 jaar, ervaren skiër en ik ben vrij in maart (liever begin maart, maar later kan).

Zelf hou ik het meest van Italië en Zwitserland. Zwitserland is wel erg duur geworden door de wisselkoers, en ik sta zeker ook open voor Frankrijk.

groeten,

Tomas

skien in maart

Hoi jan

Heb hier zelf ook een oproep geplaatst en zag toen jouw bericht.
Was van plan naar portes du soleil in frankrijk te gaan in februari of maart, maar andere bestemmingen zijn ook goed. ik ben 34 jaar uit kessel en een ervaren skier/snowboarder.

Groetjes steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...