Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Z-Amerika / Azië/ Afrika? Backbacken in nov of dec!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katelijn 8

New Member
Hi!

Jaarlijks maak ik in het najaar een leuke reis - meestal 3à4 weken-, backpacken, natuur en cultuur! En uiteraard lekker eten en wat relaxen

Interesse? Momenteel staan er bij mij nog veel opties open: Chile/ Bolivië, Zuid-Azië, India, Madagascar, Zuid-Afrika,...

Shoot en wie weet gaan we een leuke najaartrip tegemoet!

Groetjes,
Katelijn

Ik ben een jongeman (32) en ga in november naar Thailand voor +/- 3 weken. Daarna trek ik verder naar Hong Kong, Taiwan, de Filippijnen en Bali. Tegen het einde van december plan ik in Bali te zijn. 2 weken in Indonesië en daarna naar Singapore voor mijn vlucht terug in januari. Bij interesse graag PM. Je kan een deel meereizen als je wil.

Katelijn! Klinkt geweldig en volledig mijn ding! Mijn opties: Colombia, Madagascar, Zuid-Afrika, Maleisisch Borneo... Al iemand gevonden jou te vergezellen?
Groetjes

Hey Sofie!

Colombia heb ik al gedaan maar de rest van de opties staan op mijn lijstje

Van waar ben je? Geef je anders ns je email adres, is gemakkelijker om heen en weer te sturen.

Groetjes

M

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...