Zeilen Middenlandse Zee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sancho87

New Member
Hey,

Op zoek naar 2 à 3 gelijkgestemde zielen om te gaan zeilen in het middellandse zeegebied.

Laat me mezelf even voorstellen:

Man, 29j, werkzaam als IT consultant en introvert.

Geen idee wat een introvert is? Neem gewoon een kijkje op: What Is an Introvert? An In-Depth Explanation - Introvert Spring dit geeft voor mij de beste omschrijving van introversie weer.

Herken je jezelf hierin? Spreekt zeilen je wel aan? Goed lees vooral verder!

Na een solo reis vorig jaar als passagier op een containerschip ben ik voor dit jaar op zoek naar 2 of meer mensen om te gaan zeezeilen.

Verschillende organisaties bieden dit soort reizen aan, waar je aan boord kan van een zeiljacht met 6 tot soms 10 passagiers en een schipper één of twee weken doorbrengt. Gezien ik een sterke introvert ben, zie ik er echter tegenop om een week op een jacht van 15 meter door te brengen met verschillende anderen mensen. Hoewel je zeker uitstappen doet als je aan land bent en ook wel wat tijd alleen kan door brengen zullen mede introverten zeker begrijpen dat het niet altijd vanzelfsprekend is om letterlijk in het zelfde schuitje te zitten met mensen met andere verwachtingen.

Het plan is om een jacht met schipper te huren en dit slechts met 3 of 4 mensen te delen. Dit maakt een dergelijke reis natuurlijk duurder maar ook comfortabeler. De periode waarop ik me richt is de 2e helft van augustus (wegens professionele redenen) maar ik sta steeds open voor suggesties.

Mensen die zich kunnen vinden in de beschrijven en interesse hebben, neem zeker contact op!

Verdere vragen stel gerust

Mensen die kunnen zeilen of ervaring hebben met zeilreizen mogen altijd hun ervaringen delen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan