Booking.com

Zeilen naar Stockholm

PeterM

New Member
Ik wil deze zomer graag vanuit Nederland naar Stockholm zeilen en terug door het GotaCanal. Het schijnt heel mooi te zijn om door de Zweedse scheren te zeilen. De boot die ik bezit is een J / 97 van J-Boats. De boot beschikt over een cruiseaccommodatie met een interieur voor een kleine bemanning. Het omvat een ruime hoofdcabine met twee banken, kombuis, wc plus een V-slaapplaats voorin en een dubbel bed achterin. Het is een stabiele makkelijk te zeilen boot, wel gericht op het sportief zeilen met een asymmetrische spinnaker en niet-overlappende zeilen.

Ik heb mijn hele leven in monohulls gevaren en heb gezeild in Scandinavië, de Middelandse zee en de Carieb. Na mijn studie voer ik als bemanningslid een boot van Nederland naar Zuid-Frankrijk.

De beste periode om in Zweden te varen is de periode tussen juni en augustus. Ik zal de boot samen met mijn broer naar Stockholm varen. We vertrekken in juni en verwachten over 6 weken in Stockholm te zijn. Van Stockholm terug naar Nederland ben ik op zoek naar een bemanningslid dat zich bij mij zal voegen. Omdat ruimte en comfort beperkt zijn, doe ik dat het liefst samen met één persoon. Maar het belangrijkste is om veel plezier te hebben en een TEAM te zijn.

Vragen of ideeën laat het me weten en je krijgt antwoord van mij!

Bijlagen

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan