zeilmaatje weekends Nederland en vakanties verder...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alejandro

Member
Hoi,

ik zit gemiddeld een weekend op twee op mijn zeilboot en vertoef in en rond Zeeland, met een voorkeur voor Grevelingen.

Ik zoek een (of meerdere) open-minded zeilmaatjes die mee willen avonturen op het water. Hobbies zijn fotografie en techniek en dat valt prima te combineren met zeilen en het juiste gezelschap. Ik heb een voorkeur voor vrouwelijk gezelschap in de ruime range 18-55.

In de zomervakantie wil ik een grote tocht maken waar ik 3 extra bemanningsleden nodig heb...

Geinteresseerd in jullie reacties..

Nu vrijdagavond vertrek ik voor een lang weekend. Wie gaat mee.

Alejandro,
ben een 48j man uit Leuven met zeilervaring (dayskipper licentie)
lijkt me leuk om meer ervaring op te doen alsook mooie tochtjes,
alvast kandidaat als crew

reissmurf

Hoi,

ik zit gemiddeld een weekend op twee op mijn zeilboot en vertoef in en rond Zeeland, met een voorkeur voor Grevelingen.

Ik zoek een (of meerdere) open-minded zeilmaatjes die mee willen avonturen op het water. Hobbies zijn fotografie en techniek en dat valt prima te combineren met zeilen en het juiste gezelschap. Ik heb een voorkeur voor vrouwelijk gezelschap in de ruime range 18-55.

In de zomervakantie wil ik een grote tocht maken waar ik 3 extra bemanningsleden nodig heb...

Geinteresseerd in jullie reacties..

Nu vrijdagavond vertrek ik voor een lang weekend. Wie gaat mee.

Hai Alejandro,

Ik wil wel een keer met je gaan zeilen hoor. Maar heb alleen ervaring met meezeilen....

Groet,
Cora

Dag Cora,

ervaring maakt niet uit, touwtje vasthouden is al grote hulp en de boot is dermate modern dat deze bijna alleen zeilt.

Vertel eens wat meer over jezelf, hou oud ben je, wat doe je voor de kost te verdienen en wat zijn je toekomstplannen ...

Ik ben docent ellectronica, eind 40, en stilaan van plan om van het leven te gaan genieten... Een grote zeilreis zit in de plannen..

Alex.

Hoi Alex,

Ik ben ook achter in de 40, werk als cateringbeheerder en woon in Zeeland. Ik heb net bedacht om op meezeilvakantie te gaan op Corfu...in juni.

Waar gaat je grote zeilreis naar toe??

Groet,Cora

Ik, maar heb zelf al plannen voor juli en augustus. Jammer, want ik had zeker interesse ...

Groetjes, Pascaline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan