Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zijderoute - Centraal Azië (september)

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruth
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruth

New Member
Deze zomer wil ik graag - een stukje van- de eeuwenoude zijderoutes in Centraal Azië verkennen. Op mijn verlanglijstje staan onder meer Oezbekistan, Kazachstan en Kirgizië.

Mijn ideale reisformule is een afwisseling tussen natuur en cultuur. Dus naast het bezoeken van enkele culturele highlights (Khiva, Buchara, Samarkand,…) zou ik ook graag enkele meerdaagse trekkings willen doen (Karataugebegte, Tien shan,..).

Ik heb enkel verlof tijdens de maand september (flexibiliteit tot 10 oktober) en gezien de grote afstanden die afgelegd moeten worden, zou ik graag 30 tot 35 dagen weg willen zijn. Zo kunnen we voldoende tijd nemen om te genieten van de reis, zonder te moeten rushen van de ene bijzondere plek naar de andere.

Voor mij geen dure hotels, maar graag eenvoudige logies bij mensen thuis, kamperen of overnachten in een yurt. Ik ben geen trekking expert, maar ik wandel graag door de prachtige natuur. Het zou fijn zijn als er iemand interesse heeft die al wat ervaring heeft met trekkings buiten Europa. Man/vrouw, 1 of meerdere personen, dat maakt mij niet zo heel veel uit. Wel graag binnen volgende leeftijdscategorie: 28 – 40j. Ik wil graag op voorhand enkele keren afspreken om te zien of het klikt en om samen de reis uit te stippelen. Nog even wat noodzakelijke info over mezelf: ik woon in de omgeving van Turnhout en ik ben 30 jaar.

Gelijkgestemde zielen, levensgenieters met een passie voor reizen, reageer snel!
Groetjes,
Ruth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...