kaatje.k
Member
Ja ik! En ik heb nog behoorlijk veel bestemmingen op mijn bucket list staan maar... ik heb een probleem! Er zijn namelijk reizen die ik liefst ongeorganiseerd wil maken, dus een soort route uitstippelen waar best van afgeweken mag worden, met openbaar vervoer (of waar dat moeilijk is met een huurauto) rondreizen en onderweg een leuk hotelletje of net hostel zoeken, blijven of gaan zoals je wilt... met andere woorden: Vrijheid. Het probleem is dat een jongere niet met een ouder persoon wil reizen (logisch, wij feesten niet meer zo uitbundig) maar ook dat er maar weinig 'ouderen' zijn die hierin geinteresseerd lijken te zijn. En dat vind ik niet logisch, want die moeten toch echt wel te vinden zijn.
Daarom dacht ik om dat eens te polsen via deze website en niet alleen voor mij maar misschien vinden diegenen die reageren ook wel een gelijkgestemde reisgenoot voor hun bestemming.
En zijn er landen zijn waar rondreizen wat moeilijk is dan hoort een semi-georganiseerde reis natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Laat je wat van je horen? Waar wil je heen, hoelang, wanneer, zelfstandig/rondreis enz.
En ook gezelschap voor een weekje zon is prima.
Daarom dacht ik om dat eens te polsen via deze website en niet alleen voor mij maar misschien vinden diegenen die reageren ook wel een gelijkgestemde reisgenoot voor hun bestemming.
En zijn er landen zijn waar rondreizen wat moeilijk is dan hoort een semi-georganiseerde reis natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Laat je wat van je horen? Waar wil je heen, hoelang, wanneer, zelfstandig/rondreis enz.
En ook gezelschap voor een weekje zon is prima.